Streamingtips till inomhuscyklingen?

Dubmaster

Medlem
Godkväll! Utbudet är ju i stort sett oändligt men man blir ju less på att leta.

Har du något bra tips till zon 2 passen?

Tycker att det kan vara svårt om det är för spännande så att pulsen drar iväg när det händer grejer i serien. Å andra sidan får det inte vara för mycket sega dialoger heller…

/Emil

Tycker att det kan vara svårt om det är för spännande så att pulsen drar iväg när det händer grejer i serien. Å andra sidan får det inte vara för mycket sega dialoger heller…

/Emil
Den stora älgvandringen 👍🏻Inte mycket till dialog, och få överraskningar. Låter gjutet, men själv lyssnar jag på musik.

Visar sig att opera fungerar bra på tempo medan fransk jazz är bra på zon 2. Testa den med. För min del avslappnade eftersom jag varken behärskar italienska eller franska 🤣 (podd funkar inte, inte heller dokumentärer)

Detta måste du se som kanontips😅

Life time grand prix på Youtube. En serie graveltävlingar i USA med kommentatorer och lite personporträtt.

Ett år med movistar, Mark cavendish, Ikaros och Tour de France på Netflix.

/Emil
Ja, har märkt att jag går bitvis problem med pulsen när jag kollar på touren på Netflix 😂

Jag brukar se på cykelcross. UCI sänder en hel del alldeles gratis på youtube, med kommentator och allt.
För lite mindre lopp finns fulare streams på youtube, dock utan kommentator, men då kör jag musik istället.

Jag kör gärna sport (skidor/cx/gravel/fotboll), dokumentärer och blandad YouTube. Kör jag intervallträning skippas filmen. Då med metal i lurarna och blicken på cykeldatan.

Jag kör enbart serier och då främst sådana där det händer mycket per avsnitt. Några av dem jag tycker fungerat till min zon 2-träning är t.ex. Breaking bad, Better call Saul, Ozark och GOT.

Tillbaka
Topp