Strul med Parcel Force?

Nikke

Ny medlem
Strul med Parcel Force?
Börjar bli lite orolig angående mitt paket. Nu har det varit i Holland i 2 dygn. Har det hänt någon annan förut? Bör jag ringa Parcel Force och kolla läget?

26-04-2006 09:38 Delivery Agent - NETHERLANDS Arrived at destination country

Strul med Parcel Force?
söker du så kommer du hitta en del. Parcel Force är lite kännt för att sega och ligga ett tag i Nederländerna. eller i Sverige. Bara att vänta så kommer de

Strul med Parcel Force?
Det är inte ovanligt att deras online-sökning ligger ett eller flera dygn efter verkligheten.
För mig har det hänt mer än en gång att Schenker redan levererat paketet medan parcel force fortfarande tycker att paketet är i Holland/Danmark/etc. Jag väntar också på ett paket som kom till Holland den 26:e.

Strul med Parcel Force?
Nikke, jag ställde precis samma fråga som du för några veckor sedan och jag kan instämma i övriga talare. Parcel force är lite sega att uppdatera sitt system och dessutom bytte paketet jag skulle ha trackingnr när det kom till Sverige. Men det kom fram till slut i alla fall. T.o.m nästan på samma dag som beräknat.

Strul med Parcel Force?
Min gaffel låg i holland några dagar, sen var den i danmark i några dagar och sen i sverige över natten, sen fick schenker den å då gick det faktiskt fort (fick packet igår). Fick lite panik när det stod arrived at destination country denmark, skickde fråga men har inte fått svar än.

Strul med Parcel Force?
Enligt Parcel Force är mitt paket öevererat, men var ska jag hämta det?
Det kan de inte säga. Hoppas att jag får en avi eller något i brevlådan.
Fast den får jag väl på måndag då.

/Adam

Strul med Parcel Force?
Jag säger bara UPS, det fungerade perfekt när jag beställde från Actionsports.de.
Då kunde man se exakt var paketet var, lika med posten.

/Adam

Tillbaka
Topp