stulen bianchi fixie!(solskenshistoria!)

nils

Medlem
http://i149.photobucket.com/albums/s48/georgecostansa/front2.jpg
Denna bianchi rekord 748, med svart bullhorn styre, avsågade vajjerguides, continental gatorskin däck och shimano 105 samt suzue nav, blev stulen natten till igår i majorna, göteborg.

Jag är väldigt kär i den och skulle uppskatta tips om det är någon som ser den.
Tack på förhand.
/ Nils
0733-408986

Senast redigerad av en moderator:
Min älskling är tillbaks!
Vänner hittade hojjen med tillhörande skäggig gubbe som hävdade att han "hittat" den olåst.
Det var även mot hans heder att inte lämna den till polisen, uten direkt till mig. Han kunde ju inte vara säker på att den verkligen var min, men efter en kort summering av alla skruvar och lackskador gick han med på att bli fri från den mot en kostnad av 50kr.
Jag gav honom en hundring och bad honom att dra åt skogen.
Men trots allt är jag väldigt glad att den är tiibaks och jag kunde faktiskt betalat betydligt mer i hittelön till någon ärlig.
Slutet gott, allting gott!
Nils

Spaulding skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag hade bytt ut den hundringen du gav honom mot
> ett par avslagna knäskålar men kul att du fick
> tillbaka den!

smaken är ju som baken, är dock ingen karatekille så det överlämnar jag åt dom som kan.

Det där ser man inte varje dag - en cykel som hittar hem igen! Verkligen en solskenshistoria! Jävligt skum gubbe det där, men jag är glad för din skull. :)

Skönt att höra! Såg den utanför Konstepedemin igår och reagerade såklart, men när jag några sekunder senare såg en kille i cykelkeps tänkte jag att det verkade ha ordnat upp sig. Men fixed gear (visserligen med broms) utan clips eller t ex SPD? Jag ställer mig lite oförstående till det.

Tillbaka
Topp