Stulen Canyon Nerve AM

Toubkal

Medlem
Stulen Canyon Nerve AM
Så har det hänt igen. Lämnade hojen ute över natten på innergården fastlåst med vajerlås...
Kålgården, Jönköping.
Om det dyker upp en väl nedsmutsad svart Canyon Nerve AM på tex Blocket med Cateye lampa, hållare för ultimate addons telefonhållare, svart sadelväska och svart plastskärm bak så är det troligen min.
Tacksam för alla tips.

/Mats

Bilagor

• DSC05085[1].JPG
    DSC05085[1].JPG
    184.8 KB · Besök: 81
Stulen Canyon Nerve AM
Manberg skrev:
-------------------------------------------------------
> Bor i stan och ska hålla utsikt!

Tack det var vänligt. :)
Hittar du nåt som liknar den så har jag mobil 0708875546
/Mats

Stulen Canyon Nerve AM
Toubkal skrev:
> Så har det hänt igen. Lämnade hojen ute över
> natten på innergården fastlåst med
> vajerlås...
> Kålgården, Jönköping.
> Om det dyker upp en väl nedsmutsad svart Canyon
> Nerve AM på tex Blocket med Cateye lampa,
> hållare för ultimate addons telefonhållare,
> svart sadelväska och svart plastskärm bak så
> är det troligen min.
> Tacksam för alla tips.
>
> /Mats

Hänt igen?? Och du fortsätter med vajerlås + utomhus? :-/

Men tråkigt, hoppas den återfinns!

Stulen Canyon Nerve AM
Labanos skrev:
> Toubkal skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Så har det hänt igen. Lämnade hojen ute
> över
> > natten på innergården fastlåst med
> > vajerlås...
> > Kålgården, Jönköping.
> > Om det dyker upp en väl nedsmutsad svart
> Canyon
> > Nerve AM på tex Blocket med Cateye lampa,
> > hållare för ultimate addons telefonhållare,
> > svart sadelväska och svart plastskärm bak så
> > är det troligen min.
> > Tacksam för alla tips.
> >
> > /Mats
>
> Hänt igen?? Och du fortsätter med vajerlås +
> utomhus? :-/
>
> Men tråkigt, hoppas den återfinns!

Jag vet, jävligt korkat, brukar bara använda vajerlåset vid korta stopp, som att gå in i en affär 10 minuter eller så. Hojen brukar vara låst med ett enkilos bygellås och brukar stå i ett låst cykelförråd...

Stulen Canyon Nerve AM
Oväntat nog så dök hojen upp igen efter ett par år i en känd missbrukarlägenhet i Norrahammar. Tejpad ram och ganska sönderkörd. Fick ut bra på försäkringen och hann köpa en begagnad Nerve. Som nu är stulen.
Bra bygellås denna gång dock, samt inlåst i BRF:ens cykelförråd. men inte hjälpte det... Så om någon ser en Svart Nerve AM med vit framgaffel och vit sadel på Marketplace eller på stan så kan den vara min. :)
Personen hade tydligen haft tid att skruva loss flaskhållaren och ta bort mobilhållare, ass saver och baklampa. Vad nu det skulle vara bra för.

Stulen Canyon Nerve AM
Oväntat nog så dök hojen upp igen efter ett par år i en känd missbrukarlägenhet i Norrahammar. Tejpad ram och ganska sönderkörd. Fick ut bra på försäkringen och hann köpa en begagnad Nerve. Som nu är stulen.
Bra bygellås denna gång dock, samt inlåst i BRF:ens cykelförråd. men inte hjälpte det... Så om någon ser en Svart Nerve AM med vit framgaffel och vit sadel på Marketplace eller på stan så kan den vara min. :)
Personen hade tydligen haft tid att skruva loss flaskhållaren och ta bort mobilhållare, ass saver och baklampa. Vad nu det skulle vara bra för.
Kanske för att undanröja platser där är vanligt att ägare gömmer airtags eller andra trackers. Möjligen inte ass savern……

Stulen Canyon Nerve AM
1. Låsa på gården med ett vajerlås!) var inte så bra.
2. Brutala uppvaknandet att man inte "kan" eller snarare "ska" ha cykeln i ett gemensamt cykelrum, tyvärr.

Hoppas du får tillbaka den, men sannolikheten är rätt låg. F-bolagen verkar betala sämre nuförtiden också. Tror det är lite väl många cyklar som blir stulna...

Stulen Canyon Nerve AM
Ett par bilder på den nu stulna Canyon Nerve AM 7.0

Bilagor

• thumbnail_20210821_095127.jpg
    thumbnail_20210821_095127.jpg
    387.2 KB · Besök: 61
  • thumbnail_20230424_130655.jpg
    thumbnail_20230424_130655.jpg
    564.7 KB · Besök: 63
Tillbaka
Topp