Stulen cykel Umeå

mannberg

Ny medlem
Stulen cykel Umeå
Hej.

Jag blev av med min Fuju DSR 3.0 heldämpad kolfiber mountain bike, svart/grön med vit framdämpare. Den ser ut som på den här bilden http://www.sale-bikes.com/product_images/q/314/1__90197_zoom.jpg

Cykeln stals natten mot torsdag (14/8) från Skolgatan 42 i Umeå. Om någon är ute och cyklar och ser den får ni gärna höra av er till mig på telefonnummer NOLL7NOLL-1427657

Med vänliga hälsningar
Göran Mannberg

Senast ändrad:
Stulen cykel Umeå
mannberg skrev:
-------------------------------------------------------
> på telefonnummer NOLL7NOLL-1427657
>
> Med vänliga hälsningar
> Göran Mannberg

Varför skriver du NOLL7NOLL och inte 070?

Stulen cykel Umeå
För att på happymtb forum verkar datorprogram kunna registrera sig och känna igen telefonnummer. Då kanske man slipper svar som Harrypoter skrev.

Stulen cykel Umeå
Har du sett att det varit några trådar uppe med stulet i Umeå? Jag har läst dem, men nån Fuji har det inte varit tal om ännu. Hoppas den kommer tillrätta och att ni kan samarbeta lite, ni som bor i Umeå.

Stulen cykel Umeå
Det var verkligen ett extremt märkligt spam-inlägg (det andra i tråden alltså, just nu), jag förstår verkligen inte syftet med dem.

Vi har rätt mycket anti-spam-åtgärder och behöver inte rensa bort särskilt mycket, men nu plockar jag bort en del i den här tråden och blockerar lite ip-adresser från Pakistan. Hoppas cykeln kommer tillbaka!

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp