STULEN "#%#¤% HOJ

Ricki

Medlem
STULEN "#%#¤% HOJ
Min Kona Kula comuter blev stulen för några minuter sedan utanför prisextra. Är så jävla sur! Den är helt unik då jag byggt den själv. Om ni ser den ute på stan kontakta mig på 0705970484 eller 08291084. Det här suger... Ett signalement (som igentligen inte behövs då det bara finns en)är att den är svetsad och svartmålad precis där topröret möter sadeltornet. FAN!!!!!!!!!!!

Bilagor

• Comuter.JPG
    Comuter.JPG
    79.1 KB · Besök: 23
STULEN "#%#¤% HOJ
Skittrist, ser ju kalasfin ut! Är det Prisextra vid Norra station du menar? Jag är påväg dit precis. Ska hålla utkik trots att det tyvärr känns rätt hopplöst.. Hur var den låst?

STULEN "#%#¤% HOJ
Det var prisextra Norrastation! Tyvärr var den inte låst, vet att det är korkat så var snälla och kritisera inte det eftersom det inte hjälper mig att få tillbaka min hoj! Var borta ytterst kort tid, men det räcker uppenbarligen!!!

STULEN "#%#¤% HOJ
Olåst eller inte, det är skit att man inte kan ställa ifrån sig en cykel några minuter utan att det kommer nåt intellektuellt kalhygge och snor hojen. Långsam kastrering med slö skridsko vore ett rättmätigt straff.

STULEN "#%#¤% HOJ
Jag brukar ju handla där flera gånger i veckan och är alltid väldigt noggrann med att låsa in cykel ordentligt. Det är jag verkligen glad för..

Jag ska hålla utkik efter din cykel.

STULEN "#%#¤% HOJ
Ricki skrev:
-------------------------------------------------------
> Det var prisextra Norrastation! Tyvärr var den
> inte låst, vet att det är korkat så var snälla
> och kritisera inte det eftersom det inte hjälper
> mig att få tillbaka min hoj! Var borta ytterst
> kort tid, men det räcker uppenbarligen!!!

Man skall ju inte behöva låsa prylar, men verkligheten är självklart en annan.
Surt, lider med dig och håller utkik.

/putte

STULEN "#%#¤% HOJ
Här kommer in speclista för att hjälpa identifiering:

Ram: Kona Kula 99
Gaffel: Kona Project 2
Styrlager: Ahead
Styrstam: Profile Racing
Styre: Answer Hyperlite
Sadelstolpe: Kona
Sadel: WTB SST X
Vevpart: Shimano LX Hollowtech 2
Vevlager: Shimano Hollowtech 2
Nav: Shimano LX
Bromsar: Shimano Deore BRM-525
Fälgar: Mavic A319
Däck: Schwalbe Marathon
Pedaler: Shimano PDM-525
Kedja: Nexus
Kedjespännare: Bullseye
Framdrev: Shimano SAINT 38t

Kanske är overkill att lägga ut det här men är desperat och vill så himla gärna ha den tillbaka...

Tillbaka
Topp