Stulen Scott Sub 40 (Stockholm/Spånga station)

ree

Medlem
Hej! Fick hojen stulen. Nu ligger den och retas på FB marketplace (han svarar inte, antagligen redan såld): https://www.facebook.com/marketplace/item/4118034511756916/

Ett par relaterade frågor:
  • Postar vi en ny tråd såhär för varje hoj eller finns det ngn tilltänkt avdelning?
  • Jag letade efter nåt bra ställe att rapportera den stulen (förutom hos polisen då), hittade lostbikes.se och registrerade där, men såg att de bara hade 110 hojar rapporterade. Finns det nån större databas som jag inte hittat? Högst aktuellt för att kolla upp nästa cykel jag köper beggad, förstås!
  • Nån som har en liknande hybrid till salu i sthlm? ?
Bifogar en bild på min hoj också (enda jag hade, tog den för att den såg dum ut med sonens framhjul på ?).

Bilagor

• 20231027_110409.jpg
    20231027_110409.jpg
    664.3 KB · Besök: 127
Egen tråd. Plats i titeln på tråden och kommunikationsväg till dig i tråden brukar väl vara standard ungefär. Trist med stölden

Någon som kallar sig Nils Honda säljer alltså din stulna cykel. Han jobbar på Starbucks och är från Eskilstuna. Kan ju vara bra för vetskap.

Nån som vet vart det här är?
1719566206173.png

En FB-kartan skall det vara mitt på Södermalm.
1719566261626.png

Husen i bakgrunden och den stora altanen kanske kan ge ledtrådar.

Stalle

Hej! Fick hojen stulen. Nu ligger den och retas på FB marketplace (han svarar inte, antagligen redan såld): https://www.facebook.com/marketplace/item/4118034511756916/

Ett par relaterade frågor:
  • Postar vi en ny tråd såhär för varje hoj eller finns det ngn tilltänkt avdelning?
  • Jag letade efter nåt bra ställe att rapportera den stulen (förutom hos polisen då), hittade lostbikes.se och registrerade där, men såg att de bara hade 110 hojar rapporterade. Finns det nån större databas som jag inte hittat? Högst aktuellt för att kolla upp nästa cykel jag köper beggad, förstås!
  • Nån som har en liknande hybrid till salu i sthlm? ?
Bifogar en bild på min hoj också (enda jag hade, tog den för att den såg dum ut med sonens framhjul på ?).
Hejsan, jag pratar nu med en Nils Honda på Facebook om att köpa en cykel. I Vällingby.
Vill att jag betalar cash

Tillbaka
Topp