STULEN SCOTT UNITRACK 90-tals MTB i Malmö 25/1 ÅTERFUNNEN 20/2

Snälla ser någon min Scott Unitrack av ca 94-95 års modell i Malmö eller på nätet hör av er. Den är go att cykla på och ruggigt häftigt. Såg exakt ut som på bilden då den blev stulen. Billy Bonkers däck och Ritchey sadel med lite hål i. Deore bromshandtag men i övrigt helt original. Saknar den...Vet inte var på Facebook jag kan börja leta men tips mottages tacksamt.

Vänligen,
Petter

Bilagor

• IMG-5367.JPG
    IMG-5367.JPG
    554.6 KB · Besök: 173
  • IMG-5366.JPG
    IMG-5366.JPG
    394 KB · Besök: 153
Jag skulle kolla facebook marketplace och blocket. Tror inte dem säljs på så många andra ställen. Bor i Lund så håller utkik här med.

Tänkte jag delar denna solskenshistoria här på Happy eftersom stulna cyklar aldrig nästan kommer tillbaka.

Återfunnen idag på Ribban i Malmö då jag själv bara råkade cykla förbi den!! Stod olåst vid första korvkiosken. Skulle ned och ta en titt på på havet när jag såg en bekant lila färg. Otroligt glad att den kommit hem. Kedjan var böjd!? Hur är ens detta möjligt??! Sadeln satt på lägsta (barn som snott den?) Punktering fram, kan ju lagas. I övrigt orört och oskadat! Riktigt härligt!! Stulen för ca 1 månad sen och nu dyker den plötsligt upp. :-)

Allt gott
Petter

Bilagor

• IMG_7332.jpg
    IMG_7332.jpg
    1.3 MB · Besök: 178
Tillbaka
Topp