STULEN: TiArrow och Carver

H. skrev x 2:
-------------------------------------------------------
> Vendetta var senast aktiv 2011-10-06, men har inte
> skrivit några fler inlägg. Uppenbart dock att
> personen håller ett öga på forumet (troligen
> den här tråden).

Vi hörde första ggn ;)

OOOps! Jag tar på mig det utan att ha haft en tanke på att dra upp tråden igen. Hursomhelst är den ganska läsvärd även om jag tycker synd om Dr Spoke som verkligen dragit en nitlott hela vägen igenom. Skulle ju vara väldigt skönt om det på något sätt löste sig så han fick tillbaka hojarna. Men det blir väl inte förrän Sauron släpper sitt grepp över Hägersten och alla orcher blir goda och vill bedriva botgöring.

Tack för bumpningen. Intressant läsning. Minns att jag såg tråden när det begav sig men struntade i att läsa den för att jag trodde den bara innehöll massa förslag på vad som bör göras med cykeltjuvar och av vem bla bla bla... Alldeles oavsett vad doktorn gjort får man säga att Vendetta uppvisar en något otäck och i sammmanhanget ovanlig förmåga att genomföra det som de flesta bara drömmer eller skrävlar om... "man borde köra lite U-lock justice", "jag känner nån som känner nån som är med i HA..." osv. Läskigt, tycker jag.

Senast ändrad:
*

Bilagor

• TiArrow - Kopia - Kopia.jpg
    TiArrow - Kopia - Kopia.jpg
    98.2 KB · Besök: 1,030
rickards skrev:
> Har vi fått nån klarhet i varför drSpoke
> råkade ur för den här kidnappningen?

Jag vet inte! Så som ett vendetta är det poänglös... Tror att det var dom som snodd min frus cykel några veckor tidigare, och jag fick tillbaks den. Tydligt inte "riktig" cyklister om man tittar på pedalerna på senast bild. Hej-ho bara cyklar...

Senast ändrad:
Faan va bra, bara att klippa in hojen på pippis armar så vet vi att den är på Gotland...

;-)

Skulle säga att det inte ser ut som ett PS jobb om man kolla hur ljuset faller på sadel och delar av styret. Solen står ganska lågt om man kolla reflexen på vattnet vilket gör de hårda skuggorna.
Bara min teori men vad vet jag ;)

Ha, han har bara tagit bort orken och själva källarmiljön (och förståss den oknutna skon). Ersatt allt med ett sceneri från sagan om ringen (och tagit bort orkerna från den också) :)
MVH
Magnus

men hur dålig är man inte på att hämnas om (i detta fallet) Dr. Spoke inte vet vem det är som gör detta. Allt jag ser att en väldigt fin cykel har blivit stulen av en kille som hämnd för en oförätt och skickar vykort när cykeln njuter av utomlandsvärme.
skönt att den inte blivit torterad styckad och dumpad lixom..

Mange. skrev:
> men hur dålig är man inte på att hämnas om (i
> detta fallet) Dr. Spoke inte vet vem det är som
> gör detta. Allt jag ser att en väldigt fin cykel
> har blivit stulen av en kille som hämnd för en
> oförätt och skickar vykort när cykeln njuter av
> utomlandsvärme.
> skönt att den inte blivit torterad styckad och
> dumpad lixom..

Exactomundo, Vendetta verkar helt enkelt bara vara en simpel tjuv med hårt tålamod, själv hade jag outat mig själv för länge sedan. Att Vendetta är jävligt kass på hämnd och vendettor är ju redan fastslaget, men det vågar man ju inte skriva här med risken för att få cukeln stulen!

Vendettas andra foruminlägg (någonsin) var ju om möjligt ännu mindre kreativt och oönskat än årets Army of Lovers-medverkan i Melodifestivalen.

Nö! Klart Orchen har återvänt till sitt hemland NZ, Home of Sagan om Ringen i Notre Dame.

Cykeltjuvar bör, om inte steglas, så i alla fall gripas, häktas och åtalas för att därefter avtjäna en rimlig och välavvägd påföljd. Därefter återföras till samhället.

Är Vendetta en cykeltjuv då? Nej! Det är ju uppenbarligen hämnd det handlar om, utstuderad och med kontinuitet. Uppenbarligen ej cykeltjuv för snöd vinning, maken till tålamod och utdragen payback har jag aldrig skådat.

Frankenstein's Bike skrev:
-----------------------------------------------------
> Är Vendetta en cykeltjuv då? Nej! Det är ju
> uppenbarligen hämnd det handlar om, utstuderad
> och med kontinuitet. Uppenbarligen ej cykeltjuv
> för snöd vinning, maken till tålamod och
> utdragen payback har jag aldrig skådat.

Eller handlar det om begreppsförvirring?

Sernevi skrev:
> Jag tror det var Mårten.

Wait wat? Hade missat att jag fått skulden...

Intressant läsning även denna gång. Några nyheter? Hur blev upplösningen?

Cuprinol skrev:
> Vad kan det kosta att installera en liten
> gps-grunka i sadelröret? Alternativt en claymore
> på styret.

här i sverige kallar vid det "försvarsladdning 21" :)

Tillbaka
Topp