Stulen?
Säljes: Min bror cykel han flytta tillbaka hem
Hej alla fantastik triathlon trek cykel. Funkar perfect som ny.vi kan diskutera priset. Ni är vällkomna och ko
Denna annons låter lite skum eller?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fördomar much?![]()
Säljes: Min bror cykel han flytta tillbaka hem
Hej alla fantastik triathlon trek cykel. Funkar perfect som ny.vi kan diskutera priset. Ni är vällkomna och kohappyride.se
Denna annons låter lite skum eller?
Är det fördomsfullt att misstänka att något är stulet? Lägg ner.Fördomar much?
Be om ramnummer och ring snuten om du har kalla fötter :P
Fördomar vadå? Ofullständig annonsbeskrivning, extremt lågt pris, helt nyskapad profil, vad har det med fördomar att göra?Fördomar much?
Be om ramnummer och ring snuten om du har kalla fötter :P
Jag har nog aldrig sett en Speed Concept gå lägre än 28k med dem spec.Är det fördomsfullt att misstänka att något är stulet? Lägg ner.
Ja annonsen är konstig, men cykeln är så dyr så det verkar legit.
Obs. Ingen aning om värdet. Jag pinkar inte under cyklingen.
Frågan är hur relevant det är med säljarens längd när det är hans brors cykel som säljs. :)Denna annons låter lite skum eller?
Det kallas för 'målvakt'.Gjorde en liten bakgrundskontroll med de medel vi har. Det går ju aldrig att garantera något förstås men jag hittar inget som ser märkligt eller skumt ut med annonsören.
Jag skulle säga att språket + annat som tagits upp gör den lite ”skum”.Om det är att betrakta som "skumt" när svenska språket misshandlas så har vi några andra mer frekventa stjärnor på forumet som vi i så fall skulle betrakta med minst lika mkt misstro.
Typ ?