[Stulet] Bullit grön Kungsholmen 13 augusti 2015

lenniandrichie

Aktiv medlem
Bullit i racing green med alubox, pakethållare och barnsadel försvann från Kungsholmen 13 augusti 2015. Tips om annonser på bLocket eller observation av "nya" cyklar i kvarteret eller pendlingsstråken mottages gärna. Tidig modell (2009) med lätt klot-skrap på babords sida. Hade när den försvann 7 vxl, honeycombplattan, alubox, barnsits och svart drickaställ...

Vändbara pedaler (SPD) fanns på cykeln...

Bilagor

• Bullit1.JPG
    Bullit1.JPG
    103.7 KB · Besök: 49
Cykeln återfunnen ett kvarter bort. Ramskrapad, utan sadelstolpe och sadel, och ffa utan Aluboxen. Kommer att hårdbevaka Blocket för att se om Aluboxen dyker upp där...

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    118.9 KB · Besök: 49
3RiK skrev:
-------------------------------------------------------
> Cykeln återfunnen ett kvarter bort. Ramskrapad,
> utan sadelstolpe och sadel, och ffa utan Aluboxen.
> Kommer att hårdbevaka Blocket för att se om
> Aluboxen dyker upp där...

Då kan vi avskriva den som sågs i vild framfart utanför Åsa i Halland. Bra att din är hittad, synd med framförallt skadorna på ramen. Jäkla knepigt ekipage att förvara, man bär ju inte gärna upp den och ställer i soffan. Inget bilgarage i fastigheten där du kan hyra nån slags rabatterad kvartsplats på bredden?

Grattis! Eller vad man skall säga. Sjukt trist med boxen, men varje cykel som kommer hem är en anledning till champagne!

Bradåligt. En sån där Lund kanske vikten inte är så noga så rejäla lås är väl enkelt att fixa.
Du är väl försäkrad hoppas jag.

Har garageplats för cykeln. Det man lär sig är att den skall stå där *varje* natt...

Ja, så är andralåset borta också...

Senast ändrad:
Skönt att cykeln är tillbaka i alla fall. Brukar titta lite extra på den när den står utanför barnens skola. Nu var det i och för sig ett tag sedan jag såg den, men då vet jag att jag inte ska ingripa nästa gång jag ser dig.

Tillbaka
Topp