STULET Gbg 4-5/4: Santa Cruz Superlight

Singular

Aktiv medlem
Någon gång under natten mellan lör- och söndag (4-5/4) stals min Santa Cruz Superlight ur källarförrådet i Masthugget (där såväl ytterdörr som andra källarförråd också våldats upp). Tydliga kännetecken är grå(anodiserad) ram med matchande Fox-gaffel, Mavic Crossmax-hjul och XT-grupp (med FSA kolfibervevar och Hayesbromsar). Customdekaler på ram, dämpare och gaffel enligt nedan (med det är förstås lätt att ta bort). Intrikat fastlåst med intakt låsanordning, så sannolikt med kapad/skadad ram. Ram/-serienummer 02ZDA04147. Håll gärna ögonen öppna, syns den i stan så lås fast den och kontakta mig på. Mer detaljer följer.

IMG_4005.jpg
9Xqfxbdz6VZ2A6_LIc0foattoEqWVK19NPpmu6L5RUI-1536x2048 08.50.44.jpg
caWeVqggVOeJmCYL5yRXlW2d3gCcAd1De8iI7ADIuTQ-2048x1536.jpg

edit: INTE namn/telefonnummer/adress för tjuvar (tack för påminnelse/tips!).

Senast ändrad:
Glada nyheter; Superlighten är på nytt i min besittning efter att ha uppmärksammats. Lite mindre glada nyheter är att den är rejält trashad och som jag antog i den första posten också har fått ramen öppnad mha vinkelslip (och därefter "lagad" med gaffatejp). När tillfälle ges ska jag gå igenom den ordentligt för att se hur illa tillståndet är (men antagandet är att den i stort sett är körd).

Stort, stort tack för hjälpen, N!

edit: INTE namn/telefonnummer/adress för tjuvar (tack för påminnelse/tips!).

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp