[STULET GBG] Radon 6 hardtail!

hotchip

Medlem
Upptäckte till min stora fasa att min hardtail saknas tillsammans med alla verktyg från förrådet. Det är en radon, recon gaffel, vita formula bromsar och röda fun works hjul. Bild kommer senare!

Vet ej när det blev stulet då jag inte cyklat på ett tag. Men i Olofshöjds/Johannebergs området. Vore evigt tacksam om ni hör av er om ni hör ser eller känner något på 0701494045!

Snälla hjälp mig hitta min skatt!

Tack till alla som håller utkik! Har desperat försökt hitta bild, men förgäves. Så, en mer detaljerad beskrivning kommer här:

En svart 18" radon team, svart flatbar styre, ja alla komponenter är mestadels svarta. Men några undantag: hjulen (har röda nav, blanka), vita formula rx bromsar, växelreglage som är sram x9. Andra saker är kolfiberstolpe, charge spoon sadel likt den som Leo har (om jag inte minns fel) och flaskställ! Pedalerna är ett par eggbeaters.

Den nya cykeln är redan här, men inte blivit använd. Men som du säger är det fortfarande surt att bli av med verktygen och cykeln ...

Jag rör mig en del på Chalmersområdet och kan försöka hålla lite koll på om den (mot all förmodan) skulle dyka upp där!

Tillbaka
Topp