[STULET] Trek Session 88 Mölndal

Morfum

Ny medlem
Skulle lagt ut några skönt bilder från dagen då en vän var och hälsade på men just när jag skulle ladda upp dom fick man samtalet om att den blivit stulen från bilen. Satt monterad på tackräcke med lås. Ikväll i Mölndal, mer info kommer.

Mellan 18:30-20:00 i centrala Mölndal, Montesoriskolan - Kvarnhjulet området.

Stulen Trek Session 88, Fox 40 fram, Fox bakdämpare, Bontrager fälgar, Elixir bromsar med vita höljen, Vita plattformspedaler, SRAM X0 växlar.
Stulen i Mölndag nu ikväll efter en mindre fotosession här i Ulricehamn, bortskuren/sågad från tackräcke (fastlåst)
Mer info kommer, hör av er om ni sett något.
0702 46 80 63 / 0723 14 17 73
Bilderna tagna idag 26 Mars.

26032012-_DSC3239-2.jpg

26032012-_DSC3262.jpg

26032012-_DSC3238.jpg

26032012-_DSC3254.jpg

26032012-_DSC3266.jpg

Senast ändrad:
För jävligt :(
Var i Mölndal blev den stulen? Jobbar i Högsbo men kör förbi Mölndal dagligen så jag håller mina ögon öppna.

Edit: Kvarnhjulet är uppe i Kvarnby antar jag? Håller utkik på andra sidan i så fall.

Senast ändrad:
Tack för alla era ögon.
Allt tyder på att det är några noobs som har snott den, vi har ramnummer osv men vet inte om man ska lägga ut det? Hjälp med att kolla olika annonser är tacksamt med.
Mvh.

Segt, brukar själv ha cykeln låst på räcket.
Skall hålla ögonen öppna, svart Trek med vit Fox skall väl gå att hålla i minnet.

/Mats

Jag fattar inte varför man inte skulle lägga ut ramnumret, det är ju som en bil som blir stulen, regnummer är väl alltid bra att veta? Eller är det risk att tjuven då slipar bort ramnumret?

Är inte ramnummer en sådan sak som man använder för att visa att en eventuell upphittad cykel är ens egen? Alltså bra att hålla för sig själv och enbart lämna till polisen vid anmälan. Eller tänker jag fel nu?

anders_ skrev:
-------------------------------------------------------
> Är inte ramnummer en sådan sak som man använder
> för att visa att en eventuell upphittad cykel är
> ens egen? Alltså bra att hålla för sig själv
> och enbart lämna till polisen vid anmälan. Eller
> tänker jag fel nu?

Fast den som snott cykeln har ju också tillgång till ramnumret?

Jag bor i Mölndal, Jungfruplatsen, och i helgen blev två mtb stulna från vår gård. Tjyven hade sågat sönder cykelstället. Så det kanske är läga att låsa in sin cykel extra väl om man bor i Mölndalskrokarna.

Mats_K skrev:
-------------------------------------------------------
> Fast den som snott cykeln har ju också tillgång
> till ramnumret?

hmm, det är ju sant..

Tillbaka
Topp