Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nypris - åldersavdrag, verkar väl vettigt om man inte kan hitta motsvarande på begagnatmarknaden.Om man köper begagnat, får det stulet.
Är det nypris på produkten eller priset du faktiskt betalat (begagnat) som gäller?
Genuin fråga, bara nyfiken.
Köpa en begagnad rolex, den blev stulen, få ut 200tkr npyris på försäkring låter galet.
Med tanke på att du troligen får betala mer för en beg Rolex än en ny i butik så är väl återanskaffningsvärde det mest ”rättvisa”Köpa en begagnad rolex, den blev stulen, få ut 200tkr npyris på försäkring låter galet.
Fan va surt! ?Nästan bättre att skapa en egen tråd med cyklar + plats i rubriken.Är detta stulna cykel tråden ?
Min tur efter många år .
Blev av med 2 ur garaget I morse strax söder om Stockholm.
En spark rc ultimate 2017 med feta fina kolhjul på (sm guld xco i fjol h50)
En kinagravel från förra året med campa ekar. Campa kolhjul och med nywaxad kedja.(sm guld i gravel ifjol i samma gubbklass)
Var det årets tävlingssäsong som tog slut innan den börja ?
Vore najs om nån får syn på dom men hoppet är väl litet ..
Vad säger man lämpligast till trygghansa ? Att dom va låsta i låst garage... Eller räcker det med att någon tog något som var deras? ...
Grattis till gulden, men tråkigt med stölderna. Nästan så man anar ett samband. Lätt för buset att kolla resultatlistor och komma fram till var det nog gömmer sig några dyrgripar i garaget.Är detta stulna cykel tråden ?
Min tur efter många år .
En kinagravel från förra året med campa ekar. Campa kolhjul och med nywaxad kedja.(sm guld i gravel ifjol i samma gubbklass)
Vad säger man lämpligast till trygghansa ? Att dom va låsta i låst garage... Eller räcker det med att någon tog något som inte var deras? ...
Garage räknas väl som inbrott i hus = oavsett vad som är stulet = täcks av lösöre ?Är detta stulna cykel tråden ?
Min tur efter många år .
Vad säger man lämpligast till trygghansa ? Att dom va låsta i låst garage... Eller räcker det med att någon tog något som inte var deras? ...
Trygghansa är annars min största sponsor och gjort att jag nästan gått + som cyklist :) men då har det gällt sönderkörda och stulna cyklar på stan ..Garage räknas väl som inbrott i hus = oavsett vad som är stulet = täcks av lösöre ?
Så jag förstått det som. Nu har Trygghansa sämst försäkring på cyklar, så säg att den är stulen på stan = max ersättning 20 000kr. Men stulen vid inbrott i hus = täcks av löseöre 2 miljoner (beroende på vilket skydd du har).
Nja, Trygg-Hansa har väl en av de bästa hemförsäkringarna för cykel, ersätter upp till 50 000kr och en av få (den enda?) som även gäller vid tävling (såvida du inte tävlar professionellt). Eller har det ändrats nyligen?Nu har Trygghansa sämst försäkring på cyklar, så säg att den är stulen på stan = max ersättning 20 000kr. Men stulen vid inbrott i hus = täcks av löseöre 2 miljoner (beroende på vilket skydd du har).
Vad är det för varningsklockor? Bortsett från ny medlemNågon som blivit av med två YT? Lite för många varningsklockor som ringer i denna annons:
![]()
Säljes: Två YT
Två använda Yt cyklar säljes. YT Jeffsy Primus JP, 26 tums köptes juni 2020. cykel 1 har bytt thappyride.se
Vad är det för varningsklockor? Bortsett från ny medlem
Kolla skicket på cyklarna så förstår du priset..
26 tum
Rostig gammal drivlina av billigaste serien.
Det är inga Rolls Royce