Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lizard Skin, tjocklek efter behov.
Använder du stålracern till motion? Om inte skulle jag gå på mer efter det estetiska, något klassiskt som t.ex. Fizik Tempo Microtec. Perforerat och framförallt inte tjockare än 2.0 mm.
Jag tycker Lizarden tenderar att bli lite ”slibbig” när man blir svettig om händerna och iallafall den vita tenderar att dra åt sej lort.Lizard Skin, tjocklek efter behov.
Jag tycker Lizarden tenderar att bli lite ”slibbig” när man blir svettig om händerna och iallafall den vita tenderar att dra åt sej lort.
Jag älskar en som heter Fizik Superlight.
Haha, ja där svettas man ju en del ?Ja den blir lite hal om man inte har handskar och svettas mycket. Bara drabbad mig på trainern.
Jag tycker Lizarden tenderar att bli lite ”slibbig” när man blir svettig om händerna och iallafall den vita tenderar att dra åt sej lort.
Jag älskar en som heter Fizik Superlight.
Håller med om att Lizarden är klibbig, nästan så att det är jobbigt. Just nu kör jag Zipp service course som Musette rekommenderade. Däremot är allt annat än svart tape ett no no för mig.
Håller med om att Lizarden är klibbig, nästan så att det är jobbigt. Just nu kör jag Zipp service course som Musette rekommenderade. Däremot är allt annat än svart tape ett no no för mig.
Har du en likadan? Fy fan vad läcker! Aldrig sett en lösning med dämpad gaffel för kullersten, lite Mad Max?Team-Z körde vit linda och jag tycker att det färgmässigt passar bättre ihop med lemondens färgsättning än den svarta som jag har nu så därför blir det vit. Gul, röd eller blå skulle också passa, men nu blir det vit.
Visa bilaga 405663
Läcker cykel!Team-Z körde vit linda och jag tycker att det färgmässigt passar bättre ihop med lemondens färgsättning än den svarta som jag har nu så därför blir det vit. Gul, röd eller blå skulle också passa, men nu blir det vit.
Visa bilaga 405663
Det blir lättare, pedaler väger ju en del.Men blir det inte lite jobbigt att cykla utan pedaler?
Läcker cykel!
Zipp är rätt trevlig men går oftast sönder när man lindar om, vilket andra kanske inte gör. Den går att använda ändå men blir inte lika bra.