Svart märke i happy.

Fritte

Ny medlem
Svart märke i happy.
Skulle man inte kunna tillverka olika märken, typ som simmärken, i happy.
Där man får tex vit märke vid +100 inlägg, gult vid +500 ,brunt vid +1000 och svart vid +2500.
Dessa kan göras som klistermärkan man sätter på sin cykel.
Och när man då träffar någon med svart märke så kan man visa den personen den
respekten han/hon förtjänat.

Svart märke i happy.
B17%20nose%20art.jpg

Svart märke i happy.
Ingen bra idè. Jag är med på ett annat forum där man hade detta förut. Det slutade bara med att det skrevs en massa skitinlägg för att man skulle få en bra status.

Svart märke i happy.
Jo, det är orsaken till att vi inte har någon officiell lista över vilka som skrivit mest. Det skrivs tillräckligt ändå.. ;)

Svart märke i happy.
eme skrev:
-------------------------------------------------------
> Ingen bra idè. Jag är med på ett annat forum
> där man hade detta förut. Det slutade bara med
> att det skrevs en massa skitinlägg för att man
> skulle få en bra status.

Vi kan väl säga som så att vissa gör det ändå :)

Svart märke i happy.
jomper skrev:
> Jo, det är orsaken till att vi inte har någon
> officiell lista över vilka som skrivit mest.

Efter serverbytet har vi ingen inofficiell heller, om ni inte har en som ni gömmer för mig. Bastards! Åh, kanske har det kommit en ny BOFH idag? Hm, inte idag men jag hade inte läst sista: http://www.theregister.co.uk/2006/06/23/bofh_2006_episode_21/

Svart märke i happy.
Jaghar länge bett jomper att radera mina. Men jag tror han förstår att dom fungerande i motverkande syfte. Skulle ingen räkna hur många poster jag postar så skulle jag kunna posta friare=D

Svart märke i happy.
Jag har låtit brodera upp några tusen sådana här märken:

Abuser.jpg

Skicka PM om ni vill beställa, bara 100:-/st. =D =D (JLarsson får rabatt)

//Skogling

Svart märke i happy.
Johan S skrev:
>Du ser fram emot ditt vita märke, Fritte?

Oh ja. Jag börjar känna mig som en riktig medlem av happy.

Svart märke i happy.
Jag skulle ha ett gäng Svarta vid det här laget... :D

Jag är helt klart för den iden! Så folk får skratta lite åt mig, "Höhö, kolla på den stackaren, han kan inte ha mycket till liv!" :P

Svart märke i happy.
PENISMÄTNING!

Börja som med andra forum också, där du kan "köpa upp" din status via ett bankkonto som sponsrar webbplatsen. Patetiskt enligt mig.

Jag hoppas Happy förblir den sköna, och kaotiska blandning av dårar som har stenkoll på cykling. Om nåt eller några år är jag säkert en av dem tack vare ingjuten erfarenhet och kunskap. Och nej, jag bedömer inte en person för fem öre utifrån antalet svar i något forum.

Aloha,
/J

Svart märke i happy.
Nä, det finns en orsak till att jag verkligen valt bort avatarer, statusar och massa sånt. Det bidrar inte till något alls imho och vi slipper det här med framöver.

Svart märke i happy.
jomper skrev:
> Haha, vilken kul tanke. Då kan man samla på
> sådana likt vätternklibbor på sin cykel.

Vissa forum visar hur många inlägg man gjort och kallar en saker, vid under 25 inlägg kallas man "hang around", 25-50 "wannabe", vid 1000 blir man "guru" el ngt liknande. Lite ansträngt, tycker jag.

Tillbaka
Topp