Sverigetempot 2016

Sverigetempot 2016
OTI_skovde_ulf_sandberg_20160720_175729.jpg

OTI i Skövde. Ulf Sandberg fotade.

Sverigetempot 2016
Lycka till alla ni som kör och hoppas att ni når målet och inom ev. måltider. Nu checkar jag (sannolikt) ut mitt följande av loppet (för lite eget cyklande).

Sverigetempot 2016
Tättrion rapporterade "Tough night" från Hyltebruk 05:52 i morse. Ca 25 mil kvar så om inga större katastrofer inträffar bör de slutstämpla strax efter lunch idag?

Sverigetempot 2016
Jenny W sa:
Tättrion rapporterade "Tough night" från Hyltebruk 05:52 i morse. Ca 25 mil kvar så om inga större katastrofer inträffar bör de slutstämpla strax efter lunch idag?

Tack för förtroendet, men inte ens vi kan köra 30+ i totalsnitt med 1900km i benen. Vi är i mål i eftermiddag, INNAN kitzblitz och jonas-nis rekord går ut kl 19.20

Sverigetempot 2016
ohellstrom sa:
Jenny W sa:

Tack för förtroendet, men inte ens vi kan köra 30+ i totalsnitt med 1900km i benen. Vi är i mål i eftermiddag, INNAN kitzblitz och jonas-nis rekord går ut kl 19.20

Ni kommer greja ett totalsnitt på över 20 km/h om dagen går bra. Om det blir varmt vet kitzblitz var man kan köpa glass. Kämpa.

Sverigetempot 2016
Det blir lätt lite fokus på rekordjägarna. Alla gör otroliga insatser. Just nu håller jag tummarna lite extra för 4 Blyckert och 5 Einarsson. Prognosen nu är att deras sluttid blir precis strax över 180 timmar. Blyckert har tidigare som längst cyklat en 40 milare så det är nytt personligt distansrekord för varje avklarad meter. Kämpa.

Sverigetempot 2016
jonas-ni sa:
Det blir lätt lite fokus på rekordjägarna. Alla gör otroliga insatser. Just nu håller jag tummarna lite extra för 4 Blyckert och 5 Einarsson. Prognosen nu är att deras sluttid blir precis strax över 180 timmar. Blyckert har tidigare som längst cyklat en 40 milare så det är nytt personligt distansrekord för varje avklarad meter. Kämpa.
Vilka hjältar! Alla ni som cyklar detta är fantastiska

Sverigetempot 2016
nieves sa:
jonas-ni sa:
Vilka hjältar! Alla ni som cyklar detta är fantastiska

+1

Sverigetempot 2016
Tackar för grym rapportering! Detta blir ett jäkligt väldokumenterat sverigetempo! Många instagrammare, radavist och happy! Ska bli kul att se filmen som http://ertzui.de producerar! Deras film TCR med Awol var riktigt bra!

Kämpa nu!!

Sverigetempot 2016
Ännu en nagelbitare för oss internetcyklister. Körde 13 mil igår och blev trött så jag är full av respekt för alla hjältar som kör detta om och om igen och igen...

Sverigetempot 2016
ohellstrom sa:
Jenny W sa:

Jo, kom igen nurå! Några KOM får du ta på upploppet. ;)

Sverigetempot 2016
JLarsson sa:
NEJ-gänget behöver kalibrera GPS:en, de befinner sig i Gullspång.

Du tror inte att de var ute på åkern(?) på "fel" sida av 26:an? Nu har de hunnit till Skövde dessutom.

Efter Skövde finns det en alternativ rutt som också är officiell om det skulle vara så att någon verkar avvika från rutten som visas på kartan.. Har för mig att det var 5 mil eller så det fanns olika rutter.

Sverigetempot 2016
jonas-ni sa:
neron sa:
Tackar för grym rapportering! Detta blir ett jäkligt väldokumenterat sverigetempo! Många instagrammare, radavist och happy! Ska bli kul att se filmen som http://ertzui.de producerar! Deras film TCR med Awol var riktigt bra!

Kämpa nu!!

Om du vill slita ordentligt på F5-tangenten finns https://tracker.sverigetempot.se också.

tack! Men...jag får nöja mig med att smyga med mobilen vid poolen lite då och då för att inte bli tvångsinlagd alt utesluten ut familjen :-)

Sverigetempot 2016
4 Blyckert och 5 Einarsson strax utanför Lesjöfors kl 13:28. De har hållit bra fart sedan i morse. Prognosen för sluttid går åt rätt håll.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp