Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JLarsson sa:Singular sa:Jenny W sa:jonas-ni sa:NNEJ i Smygehuk kl 14:17.
Bravo!
De sju loggade Klippan 14:04 "Last day on this journey, over 2000 of 2170km done. Eating in Klippan."
Stackare!
"De har sju stycken gatukök
med korv och pannbiff och pommes frites,
men Pålles gatukök är bäst,
för där jobbar morsan till Sven Thall."
JLarsson sa:Rita Jetts tracker backar numera längs banan, nåt problem?
JLarsson sa:Delon flög in i mål lite under radarn
JLarsson sa:Singular sa:Jenny W sa:jonas-ni sa:NNEJ i Smygehuk kl 14:17.
Bravo!
De sju loggade Klippan 14:04 "Last day on this journey, over 2000 of 2170km done. Eating in Klippan."
Stackare!
ohellstrom sa:JLarsson sa:Singular sa:Jenny W sa:jonas-ni sa:NNEJ i Smygehuk kl 14:17.
Bravo!
Stackare!
Underbart! Nynnar på Torsson varje gång jag cyklar igenom Klippan :)
jonas-ni sa:ohellstrom sa:JLarsson sa:Singular sa:Jenny W sa:jonas-ni sa:NNEJ i Smygehuk kl 14:17.
Bravo!
Stackare!
Då har 34 Misawa nått Klippan. Undrar vad han nynnar på?
ohellstrom sa:jonas-ni sa:ohellstrom sa:JLarsson sa:Singular sa:Jenny W sa:jonas-ni sa:NNEJ i Smygehuk kl 14:17.
Bravo!
Stackare!
Då har 34 Misawa nått Klippan. Undrar vad han nynnar på?
Tycker det är lite synd om han inte känner till Torsson...
JLarsson sa:Rita Jetts tracker befinner sig i Genarp, sen en stund. Undrar vad de väntar på. Solnedgången?
JLarsson sa:http://www.godanyhetertorsby.se/morgan-einarsson-fran-torsby-cyklar-genom-sverige/
Även Torsbynytt fick till att starten går från Treriksröset.
bsandborgh sa:Då blev han säkert jättepoppis
NLC sa:Cykla baklänges? ;-)
JLarsson sa:NLC sa:Cykla baklänges? ;-)
Som 4&5 som verkar åkt tillbaka till Ulricehamn av nån anledning
S.Englund sa:Kul att läsa tråden så här i efterhand. Fantastisk prestation av tätgruppen och stort grattis till den nya rekordtiden. Vår lilla grupp hade tekniska problem både före start och under hela loppet. Det kändes förstås sådär att rulla ner från startplatsen med de andra, se dem ta första backen och sedan rulla tillbaka till hotellet för att bistå 112 efter hans två punkor före start som slutligen skulle bli hela elva stycken plus ett hjulbyte pga Bodystrul. Hade väl ingen direkt målsättning annat än att klara maxgränsen så resultatet på drygt 125 timmar är jag klart nöjd med. Loppet är tufft, mycket tufft och mitt tycke betydligt jobbigare att genomföra än tex PBP. En sak som slår det mesta är ju själva resan genom Sverige och hur vackert och skiftande landskapet verkligen är. Nu återstår bara att hitta en ny utmaning och något nytt att se fram emot.
S.Englund sa:Kul att läsa tråden så här i efterhand. Fantastisk prestation av tätgruppen och stort grattis till den nya rekordtiden. Vår lilla grupp hade tekniska problem både före start och under hela loppet. Det kändes förstås sådär att rulla ner från startplatsen med de andra, se dem ta första backen och sedan rulla tillbaka till hotellet för att bistå 112 efter hans två punkor före start som slutligen skulle bli hela elva stycken plus ett hjulbyte pga Bodystrul. Hade väl ingen direkt målsättning annat än att klara maxgränsen så resultatet på drygt 125 timmar är jag klart nöjd med. Loppet är tufft, mycket tufft och mitt tycke betydligt jobbigare att genomföra än tex PBP. En sak som slår det mesta är ju själva resan genom Sverige och hur vackert och skiftande landskapet verkligen är. Nu återstår bara att hitta en ny utmaning och något nytt att se fram emot.
emilh sa:S.Englund sa:Kände inte igen dig på plats, men än en gång: grattis och en stor eloge!
Tack Emilh! Btw sjukt snygg cykel du har.
S.Englund sa:Ja Beng-re det blir lugnt. Är kvar i Smygehuk o myser med familjen.
JLarsson sa:bsandborgh sa:Då blev han säkert jättepoppis
Verkar som om Specialized-gänget släppte. Kanske de skulle köra lite för kameran? De andra fyra är i mål hursomhelst.
ohellstrom sa:JLarsson sa:http://www.godanyhetertorsby.se/morgan-einarsson-fran-torsby-cyklar-genom-sverige/
Samt att övernattning och matstationer "är ordnade". Om det var fallet hade jag velat veta det INNAN jag la mig i en insektskoloni i vägrenen utanför Vansbro kl 4 i onsdags...
JLarsson sa:Snygg sammanställning Jonas, trodde att 9 & 28 brutit eftersom de tagits bort från trackern.
JLarsson sa:Jekel sköt ut sig den 20:e
"I gave up! Took the bus to Mora this morning"
ohellstrom sa:JLarsson sa:http://www.godanyhetertorsby.se/morgan-einarsson-fran-torsby-cyklar-genom-sverige/
Samt att övernattning och matstationer "är ordnade". Om det var fallet hade jag velat veta det INNAN jag la mig i en insektskoloni i vägrenen utanför Vansbro kl 4 i onsdags...