Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Campar lite på preem i Laholm. Ska se om nån är kaffesugen :)
Haha preem stängde 23... Jag hade iallafall med mig två termosar kaffe och lite vatten.Äntligen någon som kommer till Laholm innan allt stänger.
Haha preem stängde 23... Jag hade iallafall med mig två termosar kaffe och lite vatten.
Mäktigt att han fortfarande är aero när han äter bullen!Mötte upp en trött muffin mellan Trolleholm och Ask. Men nu får jag inte tyst på honom...
Speciellt kul att Sölve är i mål! Hoppas att det gick utan Shermer's neck den här gången. Vilken inspiration: Jag själv har cyklat mer eller mindre intensivt sedan jag var 14, alltså i 30 år. Sölve visar att jag bör göra det en gång till, i ytterligare 30 år...
Hjälpte hästlinimentet?Är i mål! Glömde skriva här, så tokigt efter 29 timmar på cykeln. ~15 mil på ett ben gör en jag helst inte igen.
Hjälpte hästlinimentet?
Det får jag nog svara på. Det hjälpte rejält!Hjälpte hästlinimentet?
Hahaha, där ljög du! Jag var ju helt slut!F17 passerade laholm nu :)
Såg stark ut
Med tanke på förutsättningarna såg du stark ut :) nästa gång står jag där med grillen! Det lovar jag.Hahaha, där ljög du! Jag var ju helt slut!
Tack för kaffet och Colan. Är evigt tacksam.
Nästa gång kan du väl stå där med grillen också.
Laholm var stängt och jag hade inte ätit sedan donken i Ulricehamn.
Jag var frestad av ditt erbjudande och hade nog kunnat ta en snabbfika. Rullade in och slog näven i Smygehuksskylten med hela 12 minuter till godo!Är på väg ut med kaffe från Eslöv norrut, mötte en randogubbe vid Remmarlöv som tackade nej till både kaffe och Pågens gifflar. Konstig typ. Önskade honom lycka till med målet att klara sig till Smygehuk innan kl 0900 dvs en veckas cykling.
Fin morgon är det iallafall! Och medvind för de som kommer norrifrån.
Perfekt! Som moderator kan du väl flytta detta inlägg direkt till ST2024-tråden.Med tanke på förutsättningarna såg du stark ut :) nästa gång står jag där med grillen! Det lovar jag.
Ska ta ett snack om att ändra banan, så den går förbi här hemma. Då tar jag semester och har öppen kontroll för alla :DPerfekt! Som moderator kan du väl flytta detta inlägg direkt till ST2024-tråden.
Hör du, @Petert? Möjlighet till en hem(trev)lig kontroll!Ska ta ett snack om att ändra banan, så den går förbi här hemma. Då tar jag semester och har öppen kontroll för alla :D
Ett alternativ vore ju om du flyttade till en mindre trafikerad väg? Känns inte som för mycket begärt, du har ju ändå tre år på dig.Nackdelen är att vägen är lite för trafikerad här förbi så jag förstår varför de inte dragit det här förbi från början.
Ett alternativ vore ju om du flyttade till en mindre trafikerad väg? Känns inte som för mycket begärt, du har ju ändå tre år på dig.