Sverigetempot 2021

Sverigetempot 2021
Långcyklarna står verkligen som spön i backen nere i södra Skåne denna afton:

1625776222924.png

1625776245707.png

1625776265090.png

Även Johan Sundell verkar ha kommit in 22.27.

Senast ändrad:
Sverigetempot 2021
Är på väg ut med kaffe från Eslöv norrut, mötte en randogubbe vid Remmarlöv som tackade nej till både kaffe och Pågens gifflar. Konstig typ. Önskade honom lycka till med målet att klara sig till Smygehuk innan kl 0900 dvs en veckas cykling.

Fin morgon är det iallafall! Och medvind för de som kommer norrifrån.

Bilagor

• 20210709_060102.jpg
    20210709_060102.jpg
    913.6 KB · Besök: 153
Sverigetempot 2021
Sverigetempot 2021
Hjälpte hästlinimentet?

Hade två såna värmeplåster för handskarna som jag burit på i 200 mil. Skulle bara komma ihåg att jag hade dem... Stoppade innanför bibsen mot lårmuskeln så gick det att röra runt benet efter ett tag. Att den kallaste natten skulle vara den i Skåne ??.
Jag är verkligen helt förstörd, hade jag varit en bil hade det inte varit försvarbart att reparera.

Sverigetempot 2021
Hjälpte hästlinimentet?
Det får jag nog svara på. Det hjälpte rejält!
Han var rätt nere i skiten och mumlade saker som ”fan att behöva bryta”, ”när det är så nära” och ”jag kan ju inte gå 8 mil i dessa jävla fackin skitskorna”
Sen var resten en dans på rosor vad jag förstod :-)

Senast ändrad:
Sverigetempot 2021
Är på väg ut med kaffe från Eslöv norrut, mötte en randogubbe vid Remmarlöv som tackade nej till både kaffe och Pågens gifflar. Konstig typ. Önskade honom lycka till med målet att klara sig till Smygehuk innan kl 0900 dvs en veckas cykling.

Fin morgon är det iallafall! Och medvind för de som kommer norrifrån.
Jag var frestad av ditt erbjudande och hade nog kunnat ta en snabbfika. Rullade in och slog näven i Smygehuksskylten med hela 12 minuter till godo!

Sverigetempot 2021
Ja, jag får säga att jag är en gnutta besviken på den skånska randoelitens uppslutning i detta lopp. De brukar ju annars vara pålitliga och lättriggade (Anton, du har ett jobb att göra till 2024) vad det gäller långcyklingsgalenskaper. Med ett nytt rekord tänker jag dock att de kan bli lite extra taggade till nästa upplaga.

Tillbaka
Topp