Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ohellstrom sa:NLC sa:ohellstrom sa:Jag skulle personlighen ha väldigt svårt att förklara varför jag skulle vara hemifrån i två veckor. Hade jag kunnat förklara det hade jag kanske anmält mig till Transcontinental.
Du får väl helt enkelt cykla fortare ;-)
Tack. Bra tips. Hemskt snällt. Haha.
Men jag har svårt att få till ett scenario där TCR kräver mycket mindre än 14 dagar. Hur länge var Allegaert hemifrån?
GoranS sa:ohellstrom sa:NLC sa:ohellstrom sa:Jag skulle personlighen ha väldigt svårt att förklara varför jag skulle vara hemifrån i två veckor. Hade jag kunnat förklara det hade jag kanske anmält mig till Transcontinental.
Du får väl helt enkelt cykla fortare ;-)
Tack. Bra tips. Hemskt snällt. Haha.
Men jag har svårt att få till ett scenario där TCR kräver mycket mindre än 14 dagar. Hur länge var Allegaert hemifrån?
Fel målbild - det handlar ju om att slå regerande mästaren inte tangera.
Jag rekommenderar därför ett upplägg där du ser till att ha en oombokningsbar flygbiljett hem från målorten, 7 dagar efter starten. Vidare ser du till att ha spärrat utläggen på kreditkortet såpass hårt att du inte har råd att köpa någon ny biljett. Då blir du helt enkelt tvungen att ta dig i mål på 7 dagar. Problem solved!
GoranS sa:Tvingar är kanske ett lite starkt ord. Det är väl inget som hindrar att man inleder loppet med en åtta timmars vila i Riksgränsen (om man skulle lida av midnattssolsallergi)?
Konkret sa:Finns det någonstans en sida med maxtid, kontroller osv redan nu eller är det först om några år?
Jannetuba sa:Skriver i tråden. Så där ja :)
bigmollo sa:Jag tänker INTE skriva i tråden.
NLC sa:Jannetuba sa:Skriver i tråden. Så där ja :)
Gött, då blir jag inte ensam!
JLarsson sa:Jag skriver....
Hoppsan Kerstin! Häftigt!emilh sa:Jobbar också på att hålla mig undan från den här tråden.
ohellstrom sa:GoranS sa:Tvingar är kanske ett lite starkt ord. Det är väl inget som hindrar att man inleder loppet med en åtta timmars vila i Riksgränsen (om man skulle lida av midnattssolsallergi)?
I den senaste upplagan gjordes inget större nummer av de enskilda stämplingstiderna, men normalt skulle 8 timmars fördröjning av avfärden bringa maxtiden vid Kiruna-kontrollen i fara.
Men det är ju i princip inget som hindrar att första kontrollen är i Östersund, så slipper man den administrativa detaljen. Alternativa vägval lyser med sin frånvaro, såvida man inte gör helt om redan vid start och cyklar genom Norge.
mhenry sa:Det är ingen idé att hålla sig borta.
nypan sa:Det är ju långt kvar till 2020, man hinner ju både börja tycka om att cykla långt igen och ledsna på det igen på tre år.
kitzblitz sa:nypan sa:Det är ju långt kvar till 2020, man hinner ju både börja tycka om att cykla långt igen och ledsna på det igen på tre år.
Jag hoppas på den omvända effekten.
Raggamuffin sa:Jag hade velat göra det, men det är faktiskt väldigt långt.
Cykel hinner man byta många gånger på tre år :)