Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 200KM Barkarby - Tour de Ötzi
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pugilism sa:Bangar. Kommer att befinna mig ca 15600 km från startplatsen vid tiden för evenemanget.
neron sa:Jag tänkte cykla i varje fall!
Kennetw sa:Är det cykelcross alla kör med då?
IngvarW sa:neron sa:Jag tänkte cykla i varje fall!
Om man redan kört XL-versionen vågar man väl skriva här utan att bli anmäld?
Jag hade gärna hängt med och fått till en Rendevouz Jens (inklusive fullt med Pigall i ryggfickorna) men barnbarnet dyker upp på ett kortare stopp mellan två långa utlandsresor så jag måste mysa med honom :-).
Självklart kommer jag med spänning följa all er framdrift på internätet. Lycka till.
GoranS sa:Pugilism sa:Bangar. Kommer att befinna mig ca 15600 km från startplatsen vid tiden för evenemanget.
Jordens diameter är runt 12740 km, så du bör därmed befinna dig åtminstone närmare 300 mil upp i luften. Låter som en spännande semester! Eller menar du möjligen avståndet mätt längs jordytan ... ;-)
Kennetw sa:Är det cykelcross alla kör med då?
neron sa:Kan det vara så att det är 10 års jubileum, någon som vet??
bigmollo sa:neron sa:Kan det vara så att det är 10 års jubileum, någon som vet??
Jag hittade en av de första Ötzi. I alla fall efter vi började vi kallade den för Ötzi: http://www.bigmollo.com/2007/02/final-oetzi.html
Men som Nypan skriver så körde vi en redan 2006.
Jag tycker helt klart att vi kan säga att det är 10-år jubileum!!
Fjärdebrunn sa:Tack för underhållningen Johan.
Jag körde 2015 och -16. 2015 var lite speciellt
Bröderna Jansson gjorde ju en fin film -14
Såg ut att regna en del. Såg jag fel eller var inte unge herr Neron med där i gänget?
Kollade in den och tänkte - vilka dårar. Men sen såg jag att jag var med, det hade jag glömt bort helt.
Den mins jag, jag fick nästan simhud mellan tårna. Det måste vara en riktig galning som skriker Jippi i slutscenen :)
JLarsson sa:Fjärdebrunn sa:Tack för underhållningen Johan.
Kollade in den och tänkte - vilka dårar. Men sen såg jag att jag var med, det hade jag glömt bort helt.
God självkännedom? ;-)
SvenC sa:Äntligen!!!
Om det inte redan är gjort så skulle jag vilja föreslå att stämplingen i Strängnäs flyttas från den sunkiga kiosken till Cirkel K vid motorvägen. Det blir några extra kulometer och det blir betydligt trevligare.
neron sa:Korvkiosken är jag inte så impad av heller, de säljer bland annat inte korv..
DT sa:neron sa:Korvkiosken är jag inte så impad av heller, de säljer bland annat inte korv..
De kör på samma spår som banker där man inte kan ta ut pengar? :-)
stefan sa:Hej
Helt ny på detta med Brevetlopp men anmälde mig i alla fall för att se och lära. Bra start på nya året känns det som. Får ta och piffa upp min trötta pendlar cx så att man hänger med.
Stefan
Pugilism sa:Bangar. Kommer att befinna mig ca 15600 km från startplatsen vid tiden för evenemanget.
Niklasberglund sa:Pugilism sa:Bangar. Kommer att befinna mig ca 15600 km från startplatsen vid tiden för evenemanget.
Av nyfikenhet. Vart?
Jag bangar av samma anledning med en googling på avstånd till 17450 km
neron sa:OKQ8 ligger påväg in i Strängnäs. CricleK och McD ligger utanför, vänster i rondellen efter Menigo, det blir en extra sträcka fram och tillbaka på samma väg.