[Kalender] Randonnée 200KM Barkarby - Tour de Ötzi
neron sa:Jag släppte precis iväg 7 tappra! DNS för egen del, lyckades inte ens ta mig till tåget på min cx!
En av få dagar när reflexväst är lika med superhjältestatus.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
neron sa:Jag släppte precis iväg 7 tappra! DNS för egen del, lyckades inte ens ta mig till tåget på min cx!
1888 sa:Var försiktiga där ute
Hasse#7 sa:neron sa:Jag släppte precis iväg 7 tappra! DNS för egen del, lyckades inte ens ta mig till tåget på min cx!
En av få dagar när reflexväst är lika med superhjältestatus.
neron sa:Någon som har skymtat några randonörer någonstans??
JLarsson sa:Kommer Sheriffen stå i Övergran och vinka?
eggepegge sa:Startande nr 6 klev av i Vårby efter 5 timmars kämpande, till stor del till fots, enligt egen utsago på fejjan.
Hejja hejja ni fem som kämpar vidare!
Hasse#7 sa:eggepegge sa:Startande nr 6 klev av i Vårby efter 5 timmars kämpande, till stor del till fots, enligt egen utsago på fejjan.
Fem timmar till Vårby? Låter sjukt länge. Sen då?
cerberos sa:Strängnäs nu. Lättare cykling efter Södertälje. Flarrorna frös innan Södertälje. Vackert väder och pigga ben än så länge.
eggepegge sa:Hasse#7 sa:eggepegge sa:Startande nr 6 klev av i Vårby efter 5 timmars kämpande, till stor del till fots, enligt egen utsago på fejjan.
Fem timmar till Vårby? Låter sjukt länge. Sen då?
Utan att känna henne personligen är min uppfattning från FB-trådar att hon är en försiktig audax-cyklist av det lugnare tempot, och hon skriver att halva sträckan till Vårby gjordes gående. Men ja, fem timmar dit är länge och svårt att klara maxtiden med den starten. Därifrån gissar jag att hon tog sig hem med något färdmedel med fler hjul än två.
Hasse#7 sa:Det var inte meningen att låta dryg. Har ju själv gett upp detta lopp, det är inte lätt om man blir efter och lämnad åt sitt öde när det inte känns 100%.