Sverigetempot 2024

kitzblitz

Aktiv medlem
Sverigetempot 2024
Vilken upplevelse Sverigetempot 2021 var! Och det var bara framför datorn :-) Grymma prestationer av många och ett nytt fantastiskt rekord. Otroligt spännande att följa - tack alla ni som körde för underhållningen i en hel vecka.

Men nu väcktes revanschlusten... och 2024 blir det att åka av! eller åtminstone åka :-) denna gång med ett PBP året innan som uppvärmning igen.

Vem hänger med?

Sverigetempot 2024
Anmäld 2020, men fick kasta in så fort -21 blev på tal. Nytillskott bråkade till ekvationen.

2024 borde vara görbart.

Om man avser vila sig i form borde det ju vara lätt att få till optimal aerodynamisk form. Vad är senast gällande norm, ska man lägga på sig +30-40% av sin idealvikt?

Inbyggd nödenergi dessutom. Win-win tänker jag!?

Sverigetempot 2024
Anmäld 2020, men fick kasta in så fort -21 blev på tal. Nytillskott bråkade till ekvationen.

2024 borde vara görbart.

Om man avser vila sig i form borde det ju vara lätt att få till optimal aerodynamisk form. Vad är senast gällande norm, ska man lägga på sig +30-40% av sin idealvikt?

Inbyggd nödenergi dessutom. Win-win tänker jag!?
Sverigetempot går ju från norr till söder vilket, om man tittar på en karta, är nerför. Då kommer lite extra vikt till nytta.

Sverigetempot 2024
Vilken upplevelse Sverigetempot 2021 var! Och det var bara framför datorn :-) Grymma prestationer av många och ett nytt fantastiskt rekord. Otroligt spännande att följa - tack alla ni som körde för underhållningen i en hel vecka.

Men nu väcktes revanschlusten... och 2024 blir det att åka av! eller åtminstone åka :-) denna gång med ett PBP året innan som uppvärmning igen.

Vem hänger med?
Nu när man kommit hem till soffan infinner sig en viss tomhet och abstinens, vad ska jag nu göra? Benen vill fortfarande trampa runt.

Stort tack PeterT med crew för en otrolig fin tur igenom Sverige. Mycket väl arrangerat. Jag hoppas att jag kan köra fler gånger.

Edit: Inser nu att jag postade i fel tråd men det får väl stå kvar.

Senast ändrad:
Sverigetempot 2024
Nu när man kommit hem till soffan infinner sig en viss tomhet och abstinens, vad ska jag nu göra? Benen vill fortfarande trampa runt.

Stort tack PeterT med crew för en otrolig fin tur igenom Sverige. Mycket väl arrangerat. Jag hoppas att jag kan köra fler gånger.
Cykla tillbaka med?

Sverigetempot 2024

Edit: Inser ni att jag postade i fel tråd men det får väl stå kvar.

HeHe, up to you. Du kan cukla samma tur när som helst och när du vill ---- ?

Sverigetempot 2024

Vem hänger med?
Jag hänger gärna med på PBP :)

Sverigetempot 2024
Går väl att lösa med korsett om inte annat? Då borde man kunna maxa massan samtidigt som en viss nivå av aero upprätthålls. So thicc...

Tillbaka
Topp