Ta bort tråd

Mayhem

Aktiv medlem
Ta bort tråd
Med tanke på att du inte talar om vad du köpt för hjulpar är det ju svårt att komma med några specifika råd. Men jag hade skickat tillbaka hjulen och köpt ett hjulpar med korrekt navdimension…

moros

Aktiv medlem
Ta bort tråd
Det är kanske jag som inte fattar eller är för trött men det ser ju ut som en gaffel med vanliga qr dropouts, inte TA. Eller har gaffeln en öppen dropout för att underlätta hjulbyte? Har för mig att Surly (?) har det bak på någon modell, inte sett det fram. Fattar inte heller hur navets utsida ser ut på första bilden. Vad är det för mutter?

Senast ändrad:

Mayhem

Aktiv medlem
Ta bort tråd
Det är kanske jag som inte fattar eller är för trött men det ser ju ut som en gaffel med vanliga qr dropouts, inte TA. Eller har gaffeln en öppen dropout för att underlätta hjulbyte?
Ja. Om du tittar på andra bilden så framgår att ramtillverkaren (troligtvis Cannondale, vill minnas att SuperSix tidigare nämndes i första inlägget men det verkar ha redigerats bort för att göra den tråden ännu tunnare på fakta?) valt att använda Mavic SpeedRelease axlar vars USP är just att du inte behöver dra ut axeln hela vägen.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Ta bort tråd
i går laddades mina nya IKEA AA batterier i B+M IQ lampa ut på 3½ timme nomhus, laddade upp igen och idag lös de 5½ timme utomhus. Max styrka alltså. undrar om de lyser längre i morgon?

AndersJB

Aktiv medlem
Ta bort tråd
Jag vägrar svara på den frågan,på grund av att jag inte kan svaret.

Att svara eller inte svara,det beror på frågan.

Sex är inte svaret,Sex är frågan. Svaret är ja.

När jag väl hittat alla svaren,ändrar någon på frågorna.
:unsure:😜

weldion

Aktiv medlem
Ta bort tråd
Nästa gång TS behöver hjälp så får han söka efter ”Ta bort tråden” för att se andra som har fått hjälp via andra trådar och tagit bort innehållet i sin tråd.
Kanske inte är till någon hjälp, men man kanske inte känner sig ensam.

nieves

Aktiv medlem
Ta bort tråd
IMG_20200927_190231_900.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer