RobbeS sa:
Det jag saknar i forumet är kategorisering av trådarna som dom flesta andra forumen har idag. Ska man idag söka info är det bökigt även om man använder sökfunktionen.
Med en kategorisering kan man även skippa det man inte är intresserad av. Sen är det ärligt talat en hel del trams på forumet. Seriösa frågor får dumma svar och sen ska andra "smartass" bräcka det dumma svaret med ännu dummare svar.
Tänkte igår skriva en tråd för att som vegetarian få lite tips om recept på vegan/vegetarian mat som är anpassat mer för träning men gjorde först en sökning på ämnet i forumet. Insåg ganska snabbt att vart tredje svar skulle bli ett tramssvar så jag lät bli vilket en del nog är tacksamma för och säkert kommer att tala om i ett svar på detta inlägg.
Och för mig är det precis tvärtom?
Jag gillar att det inte finns kategorier och kan tycka att trams och flams är en kul krydda.
Skulle säga att Happy speglar verkligheten ganska bra.
I början var alla överens och ingen hade åsikter om vad andra skrev mm (klart det fanns men färre människor = kortare tid att få alla på banan).
Sen när gruppen växer så vill alla synas / höras / vara med.
Och då kommer det massa skit med det.
Fast nu är inte Happy verkligheten eller en arbetsplats där man kan boxa in saker i Processer och ramar. Och tacka fan för det ?
Man måste bara lära sig att sålla i allt som skrivs. Och inte greppa åt sig så mycket om nån gör sig lustig på nåt sätt.
Och som alla forum kommer det finnas troll och folk som inte kan acceptera att man inte kan säga si eller så.
Tar vi Sixten så har jag träffat honom irl och han är trevlig.
Tycker jag då att allt han skrivit här har varit guld? Nope.
Förtjänar han att vara avstängd? Troligen.
Förtjänar några andra det oxå? Mycket troligt.
Borde vi ändra allt? Nope ?