applebranch
Ny medlem
Tankar om Spank Hex Nav!
Hej,
Tänkte uppgradera baknavet på hojen, har varit helt inne på att köra Hope PRO 4 men så kom jag över detta från Spank Ind.
Tycker det verkar lovande i denna priskategorin. Bra POE, väldigt bra skulle jag säga. Den verkar på det lilla jag sett på YT och läst väldigt lovande.
Självklart slut överallt, men tror man kan beställa från The gravity cartel i USA. Dom har också 20% på första beställningen.
Någon som har testat detta eller själva intresserade?
Tänkte uppgradera baknavet på hojen, har varit helt inne på att köra Hope PRO 4 men så kom jag över detta från Spank Ind.

SPANK HEX J-Type Rear Hub
The New SPANK HEX DRIVE HUB, featuring: 102T, 6-Pawl 3.5 degree Engagement Full Alloy body and axle Bite Block Alloy freehubs Advanced seal system CLASSIFICATION & INTENDED USE ALL MOUNTAIN TRAIL ENDURO FREERIDE DOWNHILL GRAVEL XC ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ SPANK’s HEX DRIVE 102T technology delivers 3.5°...
spank-ind.com
Tycker det verkar lovande i denna priskategorin. Bra POE, väldigt bra skulle jag säga. Den verkar på det lilla jag sett på YT och läst väldigt lovande.
Självklart slut överallt, men tror man kan beställa från The gravity cartel i USA. Dom har också 20% på första beställningen.
Någon som har testat detta eller själva intresserade?