[Tävling] Videotävling på HappyMTB - vinnaren presenterad!

Knas igen på videouppladdnigen? När man går till steg 2 blir det bara en tom sida för mig. :/

Där är mitt lilla bidrag, det här med att filma är riktigt roligt, lättare att dela med sig av än fotografering! Fler filmer kommer med säkerhet dyka upp här på happy!

En film för att inspirera andra att ha lika kul som oss när vi inte ställer in cykeln när snön kommer, utan det kan vara otroligt roligt att dra ut med både dirthojjen och downhillhojjen! Så kika på filmen, lägg en fin kommentar och en hög stjärna och stick ut och cykla!

Hej alla!

Jag letar efter någon som vill dela med sig sin film som bakgrundsfilm för Spin of Hope 2013, 23/3?
Jag ska leda startpasset och letar desperat efter cykel-film som kan rulla i bakgrunden medan jag värmer upp 50 taggade cyklister som samlas för att svettas för en bra sak: Bidra till Barncancerfonden!

Självklart kan jag berätta och presentera filmens ägare och Happy mtb!
Kanske vill ni bilda ett "Happy mtb" Lag?? som cyklar 12 timmar (orkar ni?! ;)

Otroligt bra sätt att synas och göra reklam medan man svettas ihop pengar för forskning!

Läs inlägg med namn: Spin of Hope!

Hoppas någon hör av sig!
esztergarpenfeldt@hotmail.com

Raaggaaaarn: När du körde slow-mo på sista sladden vid 2:00 så tänkte jag först: -Wow, hur fan ska han ta sig upp därifrån?! :P Det var den första av alla vurpor ^^

Glad blev man i alla fall :)

/G

Det var ett hårt jobb, men nu är vinnaren utsedd. Det var fem-sex filmer som helt klart hade ett snäpp högre ambitionsnivå än de andra och det var inte helt enkelt att veta vilken som var det som förtjänade vinsten mest.

Offentliggörandet sker i veckan!

mattel skrev:
-------------------------------------------------------
> wohoo!! GRATTIS skogling!! :)

Jäv!

;)

Vinnaren i tävlingen är: 40405]A[/MEDIA] Winter Wonderland uppladdad av raaaggaaarn.

En film som både ger riktigt cykelsug och är snyggt filmad och redigerad. Det behöver inte vara tråkigt med snö!

Stort grattis till Rasmus! Skicka din adress till mig så kommer det en Contour Roam 2 med posten.

Några hedersomnämnanden är också på sin plats även om vi inte har några tröstpris:

40177]Freiraid[/MEDIA] av Johan_ekl
39986]En[/MEDIA] Januaitur av Yeti
39900]White[/MEDIA] riding av xenomorf
39897]Vårdownhill[/MEDIA] på Torö av H.

Senast ändrad:
Tacktack, jag vill tacka min mamma pappa hund och min cyklist. skämtåsido, Sjukt kul att vinna! fler filmer kommer komma så "stay tuned" ! :)

Tillbaka
Topp