Tävlingar-anmälan

avanti

Ny medlem
Tävlingar-anmälan
Hej
Tänkte bara kolla om man kan skiva HappyMTB istället för klubb när man anmäler sig till tävlingar. Många är ju utan klubb och det kunde vara lite skoj att se Happys namn i resultatlistorna....
Är det OK eller är det någon som har några invändningar?
Vad ska man skriva i så fall? Bara happy, webadressen eller någt annat?
/Daniel

Tävlingar-anmälan
Det är förstås helt ok. Kör med webadressen (små bokstäver förstås!) syns det att det är från samma gäng!

Tävlingar-anmälan
Det vore kul om happys representanter kunde hitta varandra på något enkelt sätt.

Fast jag kommer inte på något bra. Klistermärke på hojen är ju inte så otroligt synligt.

Tävlingar-anmälan
Så här gör vi! (hittade inget murmeldjur)

Bac002.gif

Tävlingar-anmälan
Vissa brukar bli hittade ändå... *skrattar*
Är väl det där med att alla känner apan ;) Har tappat räkningen på hur många gånger det kommit upp folk bredvid mig på tävlingarna och frågat "Är det du som är Anki?"

Klistermärkena funkar rätt bra skulle jag tro. Svårt att komma på nåt annat - ett murmeldjur i hjälmen eller som tuta på hojen kanske? Cykeltröjor funkar inte så bra för en annan som kör i klubbtröja så långt det går. Jag skulle tro att det viktigaste är att våga ta tjuren i hornen och fråga om man misstänker att nån är en happyit - att stänga av den svenska blygheten helt enkelt.

Är gôrkul att träffa alla härliga människor ute på tävlingarna!

Tävlingar-anmälan
Hahahaha!!!
Satt här och hade lite småtråkigt ...och då dyker PelleHå:s inlägg upp! Oslagbart!!!! *flinar brett*
Det vore ju enormt kul om det dök upp en massa pälsbeklädda murmeldjur i startfållorna...

/Fisken

Tävlingar-anmälan
Hogge> Vi är två till Happyiter lite längre ner på bubbellistan. Totalt är vi nu alltså sex styck! Kom igen, några till...

Tävlingar-anmälan
Anmälde mig innan detta kom på tal, men självklart fanns happy med i tankarna.
Blir det några cykeltröjor så kör jag i en sådan.
Kommer troligen att glida runt i happy t-shirten innan start.

Tävlingar-anmälan
Då var jag också anmäld och betald..... nu återstår bara att invänta (och betala :( ) den nya cykeln, kanske träna lite också... :)

Tillbaka
Topp