[Team8] Träningshelg 9-10 maj

Tyvarr sa ar jag i Kanada och jobbar nar traningshelgen gar av stapeln.
Jag skulle verkligen behovt vara med men jag far val hitta ett satt att trana i Kanada istallet.

Toni.
Här kommer en loggad karta från fjolårets runda.
Eftersom du har dina träningsmarker på Södertörn tror jag du kan lista ut vilka vägar det är.

Masterbil fram tills vi passerar under E4. Sedan gäller det att hålla i "hatten".

GrandFondoNorr.JPG ht=520

GrandFondoSder.JPG ht=516

Ojsan. Glömde att titta på sida1. Där hade ju redan Road_Runner lagt ut banan.
Men nu fick ni i alla fall ett annat utseende på den.

/Pilen

Senast redigerad av en moderator:
Jag är tyvärr bortrest till och med lördagen i träningshelgen, men om jag lyckas ordna barnpassning är jag med i liveträningen under Grand Fondo.

Calle

Nu är jag också anmäld, betald och klar. Ska bli kul att köra och känna väggen på ett andetags avstånd i de otaliga fina backar som finns:)

Neeej, det var ju lite det som var tjusningen. Monsterbacke som avslut. "Inte kliva av cykeln, inte kliva av cykeln..."

Jag lär få äta upp att jag skrivit så.

Se där, tur jag kommer att köra med mina GP 4-season, de håller för det mesta. :-)

Tar med finaxtröjor till samtliga som anmälde sig innan 090427 till träningshelgen, Leif D's tröja kommer med post. Ses om en knapp vecka!

/Leo

Halloj,
2 bilar från göteborg på fredag upp till Sthlm.
Tänkte kolla när jag måste vakna på fredag då jag tagit ledigt:)
Höres under veckan.

Tid för avfärd?
Samlingsplats?

Tirfing
Leo (bil)
Hajtand (bil)
Drub

Mvh Robin

Hej!

Vi var ett 20-tal som cyklade över Kagghamra utan att punka i fredags. Så det är nog inte mycket att hetsa upp sig över.

Kul att ses till helgen. /Tobias

Är det bestämt vad ni ska göra på kvällen? Jag kan inte vara med på dagens träningsaktiviteter men en bägare maltläsk kan jag alltid svinga:)

Evo: träningen på lördag slutar kl 16. Efter det är det dusch, bastu och transport till middagshaket för att vara där kl 19.

Middagshaket är inte bokat än så har du ett tips var vi kan förboka för 23 (24 inkl. dig) personer och som inte har för hög ljudnivå så att vi kan snacka så säg till. Det gäller för övrigt alla, har ni alltså tips på kvällmatställe så säg till. Helst norr om stan så vi slipper för mycket förflyttning. Det behöver inte vara ett supertjusigt ställe, mest någonstans där vi kan äta tillsammans, ta en öl och snacka ihop oss och komma fram till den bästa taktiken inför VR.

Ja du, där försökte jag komma in för ett par år sedan. Vi var 4 st, nyktra, städade, som fick "endast medlemmar"-beskedet. Stället var halvtomt. Jag sätter inte min fot där igen.

Imponerande jobb Linus och övriga att organisera träningen nu på lördag med allt arrangemang runt om.

Hur hård blir cyklingen? 4.5 timmars cykling dagen innan CCGF kan jag ha lite svårt att återhämta mig helt ifrån, allt gör så mycket långsammare nu förtiden :-)

Såklart ska ni gå till Sorbon vid Brommaplan. Afram är supertrevlig, men det kan verkligen vara dags att boka bord om ni är så många. 210 sorters öl har ni att välja på.

zapiens skrev:
-------------------------------------------------------
> Imponerande jobb Linus och övriga att organisera
> träningen nu på lördag med allt arrangemang
> runt om.

+1
>
> Hur hård blir cyklingen? 4.5 timmars cykling
> dagen innan CCGF kan jag ha lite svårt att
> återhämta mig helt ifrån, allt gör så mycket
> långsammare nu förtiden :-)

+1 :-)

/Toni

pps. Det blir mest lugn körning på lördagen, skulle gissa att det blir 30 - 60 min snabb körning (för att testa att det funkar i full speed). Det blir många stopp med snack så glöm som sagt inte överdragskläder. DDS

Jag tänkte ta bilen till Viks skola och åker från Västerort, Norra Ängby och har ingen plats i bilen.

EDIT: Tog bort:
Om nån vill ha skjuts så finns plats i bilen för två cyklar till.
PMa mig om det finns intresse.

:-) nu är det läst och det verkar som om den trådlösa överföringen från datorn till hjärnan hade lite packet drops.
Nu stämde all information igen :-)

Hej hopp.... har suttit 8 timmar på akuten i dag det satans hjärtat har börjat knarra igen. Jag kommer inte att delta i träningshelgen. Sedan jag blev friskförklarad har jag kört rätt hårt för att komma tillbaks. Förra veckan var jag förkyld och var försiktig fast tydligen inte tillräckligt försiktig....... har fått problem med pumpen igen och det börjar nog bli dags att inse att nu är sub8 i fara... :(

smiley skrev:
> Är det ett bra ställe? Ingen sylta med risk för
> matförgiftning, hoppas jag?

Precis vad jag lyckats med idag...

Jag kommer nog inte kunna delta imorgon, men förhoppningsvis klarar jag av att komma förbi och hämta upp min fina tröja =)

Jag skulle så jättejärna vara med men lyckas inte få in det i planeringen hemma, varken Lördag eller Söndag! :-(
Är det någon som kan ta min tröja?

evo skrev:
> Jag ska vara med på Fondot, jag kan ta din
> tröja.

Bra, då säger vi så! :-)

Om det är någon som känner att sin Finax Large tröjja är för liten så har jag en Finax XL tröjja som inte passar min spinkiga kropp. PMa isådana fall så gör vi ett byte :-)

Tillbaka
Topp