Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Attans. Då är det nog vettigaste att byta styre då jag tror att det är den enklaste lösningen. ritchey Comp Road Streem II borde vara ett vettigt alternativ med tillräckligt lång rund del.
Glöm inte att kolla att styret är godkänt för aerobars som fästs på bockstyret.
Dina s-works har jag mycket svårt att tro att det varken är godkänt med aerobar eller ens går att fästa.
Skulle det finnas så måste det vara specifika från spesh för just din modell, formen på vingdelen är ju olika mellan "alla" styren.
Jag har sett varianter där clip on fäster på styrstammen eller styrröret istället. Jag googlade lite snabbt men hittade inte riktigt rätt. Hittade en annan produkt istället: https://www.cyclewerks.co.nz/product/siren-cycles-fred-bar
Blivit lite sugen på pinnar till min nonamme gravelhoj.
"tyvärr" är det aerostyre , helintegrerat med intern dragning så inte alls sugen på att byta styre .
Har det kommit pinnar till styren med aeroprofil sen tråden skapades ..?