Visa bilaga 809152
God jul alla i tråden! Här kommer en RR från i höstas. Kan börja med att berätta att den var först planerad att bli i skriven form och lite backstory till det hela. När jag skulle åka hemifrån så i sista sekund tog jag med mig min kamera. Väl på tåget så insåg jag ju att mitt minneskort var kvar hemma.
Hur löser jag det här? Min start destination var Säffle...
Som en blixt från en klar himmel kom jag på att en gammal vän som sysslar mycket med foto nu bor där med sin familj. Vi har inte hört på kanske 10 år. Men jag skrev ändå. Helt sjukt ändå svarade han inom några minuter och berättade att han var påväg hem från jobbet och självklart hade ett minneskort jag kunde få låna.
Och inte nog med det så sa han att han gärna kommer och möter mig på stationen.
Redan här är man tacksam till tusen, att någon tar tid av sin fredagskväll och hjälper en. Tack till dig Tommie. Utan dig hade det aldrig kunnat bli av!
Sedan hur det hela är upplagt är väl att jag varit väldigt inspirerad av
@LWB
Som är känd för sitt kåseri i miyata-tråden som är alltid vass med pennan. Tack för alla trevliga inlägg och hatten av!
Nu så iallafall. Jag ville berätta en historia från min barndom och ett möte från i somras i närheten av familjens stuga.
Länk:
Filmen släpps imorgon klockan 11.00
Hoppas någon kan uppskatta denna lilla film.
Edit, hann inte skriva klart... La till det sista i tråden.