jarek996
Aktiv medlem
The Gravel tråd
med en " rak" del att hålla händerna på i bocken
Menar du nåt i den stillen (har i min cykel)?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
med en " rak" del att hålla händerna på i bocken
Ja.
nu tror jag du missförstår något.Når du inte? WOW
Eller kanske korta händer ?
Ölen kostar 20 spänn
Blev bara en kort tur med cykel in i Slovakien så fick köpa en svindyr öl i Niedzica-Zamek för 8 źloty när rundan var slut. Fortfarande förbannad på mig själv att lägga så mycket pengar på ölmissbruket.
Men Niedzica ligger i PolenBlev bara en kort tur med cykel in i Slovakien så fick köpa en svindyr öl i Niedzica-Zamek för 8 źloty när rundan var slut.
Kan SWISHa litteFortfarande förbannad på mig själv att lägga så mycket pengar på ölmissbruket.
Det var happy hour! 12-15 och lite där omkring är nog normalt.Kan SWISHa litte![]()
Tänkte ta en tur till Slovakien med Men med husbil över 3,5 ton är det sådant meck med boxar för kilometerskatten så det blev raka vägen från Karpaterna hit till Tjeckien.Men Niedzica ligger i Polen
8 zl är ganska billigt idag. Normal pris är 12-16 zl.
Första bilden där, är det tjeckiska för impotent?Nové Město na Moravě är fantastiskt! Ölen kostar 20 spänn och grus och singeltrack i massor. Tjeckien är verkligen tummen upp på alla sätt och med husbil så är det enkelt att bussa runt.Visa bilaga 639388Visa bilaga 639394Visa bilaga 639395Visa bilaga 639396
Håller med om Tjeckien, kolla in området runt Trutnov, underbart med fina leder och gått om bunkrar ?Nové Město na Moravě är fantastiskt! Ölen kostar 20 spänn och grus och singeltrack i massor. Tjeckien är verkligen tummen upp på alla sätt och med husbil så är det enkelt att bussa runt.Visa bilaga 639388Visa bilaga 639394Visa bilaga 639395Visa bilaga 639396
Tack för tipset, men vi är på väg norrut nu. Nästa stopp blir benkyrkan öster om Prag som grabben vill se, sedan blir det kryss upp i Tyskland.Vet inte VART är ni på väg, men om ni har tid, så rekommenderar jag varmt CESKY KRUMLOV. Ett magiskt ställe !!!!
CESKE BUDEJOVICE (med ENDA original BUDVAR) ligger i närheten ?
Visa bilaga 639418![]()
cesky krumlov - Bing
Med intelligent sökning från Bing hittar du snabbt och enkelt det du söker, och du får belöningar.www.bing.com
Nästa stopp blir benkyrkan öster om Prag som grabben vill se
men vi är på väg norrut nu
Now we talking, du har gett min grabb beslutsångest ?, han får bara åka till ett sådant ställe ?
Du ska inte hänga på här 2024?![]()
Bohemian Switzerland - Wikipedia
en.wikipedia.org
![]()
hřensko - Bing
Med intelligent sökning från Bing hittar du snabbt och enkelt det du söker, och du får belöningar.www.bing.com
![]()
Elbsandsteingebirge entdecken
Das Elbsandsteingebirge ist eine der schönsten Urlaubsregionen Europas. Wanderungen laden euch ein, die Sächsische & Böhmische Schweiz zu entdecken!www.ab-in-den-urlaub.de
Ska du med 2024?![]()
Bohemian Switzerland - Wikipedia
en.wikipedia.org
![]()
hřensko - Bing
![]()
Elbsandsteingebirge entdecken
Das Elbsandsteingebirge ist eine der schönsten Urlaubsregionen Europas. Wanderungen laden euch ein, die Sächsische & Böhmische Schweiz zu entdecken!www.ab-in-den-urlaub.de
Ska köra den om jag bara får träna på lite mer och dricka lite mindre öl
Har en annan plan. Elbe (Labe) tour - nedströmsSka du med 2024?

Ett par mil söder om Leksand.Riktigt vackert!
Är det i närheten av Rättvik? Ser ut att vara värt ett besök när jag ska cykla dit i sommar
Ska ta mig mig min nya Canyon gravel samt racern ner till Öland i september! Ser fram emot det!Hunnit med några vändor på Öland. Platt, roligt och snabbt!
Swr riktigt fint ut! Har du några rutter att dela? Hänger en del på öland på somrarna, men inte lyckats skarva ihop några bra sammahängade gravelturer ännu…Hunnit med några vändor på Öland. Platt, roligt och snabbt!
Visa bilaga 639746Visa bilaga 639747Visa bilaga 639748Visa bilaga 639749Visa bilaga 639750Visa bilaga 639751Visa bilaga 639752
Det gör du helt rätt i ?Ska ta mig mig min nya Canyon gravel samt racern ner till Öland i september! Ser fram emot det!
Absolut! Testa den här. Går ju att skarva hela vägen upp till Långe Erik sen grus och stig hela vägen till Böda och vidare till rutten. https://ridewithgps.com/routes/32144182Swr riktigt fint ut! Har du några rutter att dela? Hänger en del på öland på somrarna, men inte lyckats skarva ihop några bra sammahängade gravelturer ännu…
Är Restrap Canister styrväska ett bra val för endags cykling och tränings pass?
Vad gör en sådan liten grej bättre än ryggfickan?