Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
När XXL rear White GX Ltd 24 för runt 12 000 är det ett kap för den absolute nybörjaren enligt migVilka gravelcyklar (eller märke överlag) rekommenderas nu som standard till nybörjare som frågar? Vitus var ju go-to-märket överlag till nybörjare. Jag har börjat se ett märke i onlinebutikerna som heter "Active" och verkar vara en rimlig prisklass och ser skapliga ut.

Detta är den sorgliga gruscyklingstillvaron för en norrlänning idag:
Nästan samma här, plusgrader slask och jävligt. Här uppe får det gärna vara snö förbi Vasaloppet i alla fall. Men klimatet är ju som det är - inte att lita på.8 grader i Malmö idag![]()
Fina bilder, synd bara att du cyklade 20 meter för långt.6 mil i oskånsk väder. Vind: 0,0 m/s !!!
Sista 20 m gick jag, men glömde stoppa GarminFina bilder, synd bara att du cyklade 20 meter för långt.
Även mellan S-tälje o Sthlm var det torra, fina grusvägar och cykling i kortställFrån Dagens gravelrunda. Förvånansvärt torra och fina grusvägar![]()

Tur att det inte var tvärtom.Vimsar omkring på små kurviga, backiga och välskötta grusvägar ngn stans mellan Höör och Hässleholm.
Tänker att det är tur att det nog är tur att det bedrivs ngn form av skogsbruk här, annars hade det varit avsevärt sämre med väg för en som jag att cykla på.
Känner dessutom att det är ganska fostrande för en gubbe som annars mest kör lvg, att skaka fram backe upp och backe ned på grus och stig. Kommer att enjoya the silence nästa gång jag sätter mig på landsvägshojen och glider fram på nylagd asfalt.Visa bilaga 761137Visa bilaga 761138