Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tja! Hittade skyddet som skulle sitta över klämman och den är 25mm så klämman lär vara typ 20-21mm.Tja ! Fasen det kommer jag inte ihåg exakt men runt tre cm tror jag att det behövdes.
Jag körde med den , för transportcykling/ fin grusväg så funkade det bra men du måste tänka på att den inte har nåt stöd i huvudhöjd , när klimpen somnar så blir det lite sådär man får stödja manuellt men förutom det tycker jag den funkade bra .(den satt på min gamla SC nomad).
Mange
de får inte väga mer än 15 pannor i den där , så ja det gjorde det.Lite drygt att den saknar stöd för huvudet. Går det enkelt att lyfta i knodden själv eller behöver man vara två personer för att lyckas?
Hur stor är din styrrams omkrets?
Alla adaptrar säger omkrets 28mm. Men menar du det finns en bättre adapter? Kan man ta bort distanserna? Varför har man ens distanserna?Styrram? Menar du styrröret så vet jag inte vad omkretsen är men det är en standard Fox 36, just nu så har jag ersatt den större distansen med stolens fäste (verkligen en halvdan lösning) men det finns och kommer att införskaffas ett särskilt fäste för mtb-gaffel, men det är inget som medföljer tyvärr.
Har du länk till bättre adaptern. Bör det funka med en fox34?Alla adaptrar säger omkrets 28mm. Men menar du det finns en bättre adapter? Kan man ta bort distanserna? Varför har man ens distanserna?
Har inte 34an ett vanligt 1 1/8 styrör?Har du länk till bättre adaptern. Bör det funka med en fox34?
Jo men det är spacers på. Vet inte varför man har spacers eller om det går att ta av och hur? Hmm #n00bHar inte 34an ett vanligt 1 1/8 styrör?