[tidigt] Trådkaparnas 20 mil; 29/10

Haha, nja. Vi höll inte på med såna barnsligheter idag. Dessutom var det halkvarning på vissa ställen så man fick ta det lite piano.

Sitter på pendeln hem nu. 155 km blev det för mig, nu hinner jag hem och sedan till Kungsam för att kolla på CX-kravallerna där. :-)

Tack Toni, Magnus och Mr Orange för en urtrevlig runda. Utsikten från Sorundavägen över de dimhöljda fälten med den blodröda morgonsolen som lyste genom trädens gulröda lövverk var svårslagen! :-))

DT skrev:
-------------------------------------------------------
> Utsikten från Sorundavägen över de
> dimhöljda fälten med den blodröda morgonsolen
> som lyste genom trädens gulröda lövverk var
> svårslagen! :-))

+1

Tack för en härlig runda. Men Toni, här blir man lovad 20 mil och så blir det bara 19,3. Känns som man inte ansträngt sig tillräckligt ;-)

Sluta lägga ut alla bilder på tråden nu DT :-)

Tack Magnus, Danne och Mattias för en riktig fin runda. Själv kom jag upp på 19 mil. Jag tycker mörkret ute på Färingsö var det bästa.

Dagens bluff står DT för - du var riktig stark och småirriterande med dina frågor som "ska vi inte ta Fituna/Kagghamra också?" Som tur var var det MIN runda och du fick inte bestämma något!

Magnus79 skrev:
> Men Toni, här blir
> man lovad 20 mil och så blir det bara 19,3.

Men, det var ju du som började med löjliga avkortningar i slutet där!

Håller jag inte med om... Det var snarare så att jag efter att ha testat att gena genom kurvan vid Skå tog ut kurvorna ordentligt. :-)

+1

evo skrev:
> Härlig tur ni tycks ha fått, kall dock. Själv
> var jag full som ett svin.

evo skrev:
> Inga bilder?

Vi har en massa underbara bilder. Minnesbilder. :-)

Nä, vi var dåliga på det idag. Magnus gjorde något försök, men jag tror de blev rätt suddiga.

Rätt kul när Toni nästan började gråta när vi avvek 1km från hans planerade rutt vid Skogs-Ekeby. Det innebär ju att vi måste köra nästa lördag igen för att det ska bli "rätt" sträcka. Då ska jag ta skoskydden istället för tåvärmarna. :-)

DT skrev:
Då ska jag ta skoskydden istället för
> tåvärmarna. :-)

Va? Räckte det inte med tåvämare på en köldslagen gryningsrunda? Trodde det var the shit ;)

DT skrev:
>
> Rätt kul när Toni nästan började gråta när
> vi avvek 1km från hans planerade rutt vid
> Skogs-Ekeby. Det innebär ju att vi måste köra
> nästa lördag igen för att det ska bli "rätt"
> sträcka.

Ja du, ni två var luriga där; allt för att förvirra motståndarna. Oh well; ses nästa lördag då! Hoppas ni har lärt er att inte klä på er för mycket nu!

Toni du måste vara lite flexibel, nu fick du ju lära dig en ny väg ;-)

Nästa lördag är jag i Norrland. Tyvärr!

Bloggen är nu uppdaterad med två suddiga bilder och några "otäcka" road rashes ;-)

Tillbaka
Topp