Till Gran Canaria i jul/mellandagarna?

KalleA

Medlem
Hittade en sista minuten till San Agustin (nära Playa del Inglés) och är där själv 24-31 december, har bokat turer med Free Motion hela veckan... någon annan härifrån som flyr julskiten och drar ner dit?

Tar tacksamt emot tips på bra restauranger och fik i området!

Hotellet där delar av Sällskapsresan 1 spelades in ligger i San Agustin, det är ju ett givet vallfärdsmål.

/Kalle

Nu är nog inga restauranger där nere nåt man rekommenderar i Guide Michelin, men de flesta är ganska ok utom vissa hål i väggen ställen.
Ett bra tips är att gå där de inte är tomt på folk, och att ställena i utkanten av stan är bättre än de i köpcentrumen.

Fik finns flera så ta nåt nere vid vattnet.

Tar du med dig cykel eller hyr du där?
Har lite funderingar på att åka dit nån gång efter nyår jag också...

Var är det bäst att hyra cykel och vilken av de guidade turerna får man inte missa?
Nån som varit där och kan ge lite tips?

Senast ändrad:
Jag hyr hoj där, för enkelhetens skull. Förhoppningsvis en kolfiber-Cannondale med Di2, om de hinner få in den till Free Motion (http://free-motion.net/). För mig blev det flyg från Örebro med Ving (bor i sthlm) men det fanns bara såna sista minuten kvar...

Har bokat in mig på fem turer, längsta sträckan varje dag, så får man se hur mycket benen pallar!

/K

Tillbaka
Topp