Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som vet eller var man får tag i information om Campagnolo tillverkas i Europa eller i Asien omså mycket annat ?
Tror främst att det är arbetskrävande produkter som göres i de två rumänska fabrikerna (Mechrom).Det är väl i Italien de dyrare pryttlarna tillverkas, sedan vet jag att åtminstone billigare hjul tillverkas i Rumänien.
Hej.. Inte riiiiktigt sant, min SP EPS framväxel 11sp är gjord i Schweiz. mvh borano20Tror främst att det är arbetskrävande produkter som göres i de två rumänska fabrikerna (Mechrom).
Har själv ett SR vevparti som är gjort i Rumänien medans merparten av de andra produkterna jag införskaffat är märkta med Made in Italy.
Hur som haver är allt gjort inom EU.
Tack![]()
How we work - Company Campagnolo
Go to Official Campagnolo web site and discover Company Page. Campagnolo | How we work All Campagnolo components and wheels are conceived, designed and developed in Vicenzawww.campagnolo.com
Det viktiga för mig är att i största möjliga mån sponsra rika kineser med sina stor fabrikerTror främst att det är arbetskrävande produkter som göres i de två rumänska fabrikerna (Mechrom).
Har själv ett SR vevparti som är gjort i Rumänien medans merparten av de andra produkterna jag införskaffat är märkta med Made in Italy.
Hur som haver är allt gjort inom EU.
Men inte om de stora fabrikerna ligger i Italien? Spelar det då ingen roll vem/vilken nationalitet de som äger dem har?Det viktiga för mig är att i största möjliga mån sponsra rika kineser med sina stor fabriker