Tips om budgetprylar på Lidl

salle

Aktiv medlem
979FB3FD-5DF9-4E08-87C0-EFF9391474D4.jpeg

Nyköping.

Inga vätskor/silikonspray eller dyl. på Lidl vid rondellen Västra Frölunda.

Inuti Västra Frölunda torg-gallerian fanns det lite silikonspray och kedjerengörning men inga handskar.
Ett gäng mekställ fanns i båda butikerna även om det inte var överdrivet antal. (Runt kl 20) idag 19/5.

NickPick

Aktiv medlem
Såg en grå gubbe med solrynkor och en äldre cykelhjälm kvar på skallen som gick och ryckte i mekställ idag. Spännande syn!
Själv köpte jag lite glass, smör på kampanj och en grensåg för 49.

Tant_Trek

Aktiv medlem
Grandiol låter som granola dessutom.

Mitt tips - äckliga körsbär igen på måndag 🙏 Prishöjt till 35kr/burk.
Jag landade två burkar äckelbär igår kväll när jag handlade, och insåg hemma att jag hade gömt två burkar i källaren redan. Så, börja unna sig att äta dem, eller sälja vidare en burk eller två till någon... Mmm, gott med turkisk yoghurt (Arlas är ju verkligen mumsig)!

KjellF

Aktiv medlem
Kommer nästa veckan https://www.lidl.se/p/fin-teknik-till-roda-priser/uv-desinfektionsbox/p64190
Denna fångade mitt öga men jag vet inte why. Att teknologin fungerar är det ingen tvekan om. Är det någon här som har en UV desinficerare hemma? Om ja: är ni nöjda? upplever ni att den gör skillnad? kan jag köra min KMC X11 i en? 😂
UVC-ljus fungerar för att döda. Tyvärr finns det ingen användbar info i annonsen för att bedöma om denna produkt fungerar. En viktig uppgift är hur många watt UVC ljuskällorna ger ifrån sig. Laddeffekt (vad det nu är) är fullständigt ointressant. Detta är säljarens marknad då det inte finns några internationella standarder.

ooms

Aktiv medlem
Som jag skrev tidigare, hypen kring mekställen var för några år sedan, marknaden har varit mättad ett tag nu. Det är iaf 2-3 år nu som jag sett mekställ kvar i butikerna ganska länge efter kampanjveckan, nån gång t.o.m. i fyndlådan för 100-150kr.

Laan84

Aktiv medlem
Som jag skrev tidigare, hypen kring mekställen var för några år sedan, marknaden har varit mättad ett tag nu. Det är iaf 2-3 år nu som jag sett mekställ kvar i butikerna ganska länge efter kampanjveckan, nån gång t.o.m. i fyndlådan för 100-150kr.
Ska nog till och med försöka skaffa ett till från fyndlådan framöver. Bekvämt att ha ett i garaget och ett i källaren 😁👍

Edit: besöker sällan Lidl, hur länge tar det för saker att hamna i fyndlådan?

ooms

Aktiv medlem
Ska nog till och med försöka skaffa ett till från fyndlådan framöver. Bekvämt att ha ett i garaget och ett i källaren 😁👍

Edit: besöker sällan Lidl, hur länge tar det för saker att hamna i fyndlådan?
Det beror på. Vissa saker hamnar aldrig där, trots att det kan finnas drivor kvar länge. Mekstället har varit så, många finns kvar men helt plötsligt är de borta. Det är bara nån enstaka gång jag sett nåt i fyndlådan, så misstänker att de istället för att rea/slumpa ut dem som de gör med mycket annat tar undan dem och ev skickar tillbaka till centrallagret.

the_Dude

Aktiv medlem
Kan tipsa om deras solsegel som med största sannolikhet är tillräckligt vattenavvisande för att klara skyfall. Köpte en annan modell som kom väl till pass under en regnig paddeltur förra året. Duken på 3x2m väger runt 1100g och 15m lina 100g. Karbinhakarna och fjädrarna (650g) kan man lämna hemma.

Bilagor

• 1fb1ac145f35ab066e27e8aeb445cbb6f595d0b7.jpg
    1fb1ac145f35ab066e27e8aeb445cbb6f595d0b7.jpg
    118.4 KB · Besök: 60
  • 384253.jpg
    384253.jpg
    25.2 KB · Besök: 57

WFD

Medlem
En kompis tipsade, finns i Tüskland, innan ni stormar ert lokala Lidl...
Då är det bara åka ner och shoppa lite. Sen skicka med DHL eller nåt. Dom säljer ju bara lokalt i Tyskland, tyvärr. Försökte shoppa en annan pryl från Tyska Lidl en gång men ...

NotReallyGunde

Aktiv medlem

Hcsokim

Aktiv medlem

Binksama

Medlem
Nu finns cykelställ på Lidl Kista! Vet inte om jag missat någon tråd om detta men nu vet ni också! Crivit bike work bench 399kr

Bilagor

• 16558937248106844529957054192024.jpg
    16558937248106844529957054192024.jpg
    418.9 KB · Besök: 54
Nu finns cykelställ på Lidl Kista! Vet inte om jag missat någon tråd om detta men nu vet ni också! Crivit bike work bench 399kr
Bra att du tipsar!
Det verkar som att det är ett helt gäng med ställ kvar i butikerna då Lidl hade kampanj på mek-ställen för några veckor sen. :)

Jag har ett identiskt ställ från annan säljare (Amazon) och bedömer stället som dugligt för pengarna!

moros

Aktiv medlem
Marknaden verkar mättad på de där ställen som någon skrev. Nu är det flera veckor sedan dom dukades fram och det står en nästan helt full pall fortfarande i min lokala butik.

Jonatan F

Aktiv medlem
Kompakt första hjälpen-set, perfekt för cykling:

Strålande! Efter en otrevlig olycka i somras rekommenderar jag alla som håller på med sånt här att gå en kurs i vildmarks-förstahjälpen! :)

SIE

Aktiv medlem
såg att nästa vecka kommer årets skörd av sup-brädor, inklusive en "race-sup". Dags för svart-vitt supcup kanske? :)
Både Mistral och F2 är ju gamla gedigna märken inom Windsurfing, om de inte är på dekis kan det ju vara att man får lite mer bang for the back än resterande noname-brädor i samma prissegment. 500 kr för en elpump som går upp till 20psi är bra på pappret med.

Köp & Sälj

Topp