Du borde ändå ha tältat utanför entrén, för säkerhets skull alltså...Hängde på låset på den lokala Lidl butiken och lyckas knipa ett mekställKonstigt var jag den enda som sprang mot cykelavdelningen, trodde efterfrågan skulle vara större iom happyrides hets
![]()
Jo, dåligt engagemang från mitt håll..Du borde ändå ha tältat utanför entrén, för säkerhets skull alltså...
Jag landade två burkar äckelbär igår kväll när jag handlade, och insåg hemma att jag hade gömt två burkar i källaren redan. Så, börja unna sig att äta dem, eller sälja vidare en burk eller två till någon... Mmm, gott med turkisk yoghurt (Arlas är ju verkligen mumsig)!Grandiol låter som granola dessutom.
Mitt tips - äckliga körsbär igen på måndagPrishöjt till 35kr/burk.
UVC-ljus fungerar för att döda. Tyvärr finns det ingen användbar info i annonsen för att bedöma om denna produkt fungerar. En viktig uppgift är hur många watt UVC ljuskällorna ger ifrån sig. Laddeffekt (vad det nu är) är fullständigt ointressant. Detta är säljarens marknad då det inte finns några internationella standarder.Kommer nästa veckan https://www.lidl.se/p/fin-teknik-till-roda-priser/uv-desinfektionsbox/p64190
Denna fångade mitt öga men jag vet inte why. Att teknologin fungerar är det ingen tvekan om. Är det någon här som har en UV desinficerare hemma? Om ja: är ni nöjda? upplever ni att den gör skillnad? kan jag köra min KMC X11 i en?![]()
Dom verkar inte gått åt som planerat. Finns kvar i flera butiker.Lidl Spånga idag 09:10
Det finns ju inte oändligt med happy-iter. De flesta som äger en cykel har den stående i ett cykelställ med dubbelpunka och skatäten sadel, de behöver inget mekställ.Dom verkar inte gått åt som planerat. Finns kvar i flera butiker.
Ska nog till och med försöka skaffa ett till från fyndlådan framöver. Bekvämt att ha ett i garaget och ett i källarenSom jag skrev tidigare, hypen kring mekställen var för några år sedan, marknaden har varit mättad ett tag nu. Det är iaf 2-3 år nu som jag sett mekställ kvar i butikerna ganska länge efter kampanjveckan, nån gång t.o.m. i fyndlådan för 100-150kr.
Det beror på. Vissa saker hamnar aldrig där, trots att det kan finnas drivor kvar länge. Mekstället har varit så, många finns kvar men helt plötsligt är de borta. Det är bara nån enstaka gång jag sett nåt i fyndlådan, så misstänker att de istället för att rea/slumpa ut dem som de gör med mycket annat tar undan dem och ev skickar tillbaka till centrallagret.Ska nog till och med försöka skaffa ett till från fyndlådan framöver. Bekvämt att ha ett i garaget och ett i källaren
Edit: besöker sällan Lidl, hur länge tar det för saker att hamna i fyndlådan?
Då är det bara åka ner och shoppa lite. Sen skicka med DHL eller nåt. Dom säljer ju bara lokalt i Tyskland, tyvärr. Försökte shoppa en annan pryl från Tyska Lidl en gång men ...En kompis tipsade, finns i Tüskland, innan ni stormar ert lokala Lidl...
![]()
Prophete GRAVELER 21.BTM.15 online kaufen | LIDL
Prophete GRAVELER 21.BTM.15 im LIDL Online-Shop kaufen ✓ 90 Tage Rückgaberecht ✓ Schneller Versand ✓ Flexibler Ratenkauf ✓ Jetzt bestellen!www.lidl.de
2*8 växlar 13,5 kg och mekaniska bromsar. vet inte om jag tycker det är prisvärt.En kompis tipsade, finns i Tüskland, innan ni stormar ert lokala Lidl...
![]()
Prophete GRAVELER 21.BTM.15 im LIDL Online-Shop kaufen ✓ 90 Tage Rückgaberecht ✓ Schneller Versand ✓ Flexibler Ratenkauf ✓ Jetzt bestellen!www.lidl.de
Men herrejösses vad bra. Grilla lite cavapcici och så är kvällen räddad.Det finns sjukt goda Somun-bröd i det nybakade sortimentet numera. 12,90
![]()
Deras valnötsbröd är ju sen tidigare men det är också svingott.
Mvh, en breadoholic
Det intressanta i kråksången är ju hur de ska kunna bevisa att jag maximalt har rullat 30 km på cykeln om jag vill lämna tillbaka den?En kompis tipsade, finns i Tüskland, innan ni stormar ert lokala Lidl...
![]()
Tyskarna är noggranna, så de har säkert en liten dold GPS eller annan odometer som de kan läsa av :-)Det intressanta i kråksången är ju hur de ska kunna bevisa att jag maximalt har rullat 30 km på cykeln om jag vill lämna tillbaka den? Visa bilaga 561217
Mikrometer mäts däcken med…Tyskarna är noggranna, så de har säkert en liten dold GPS eller annan odometer som de kan läsa av :-)
Jag brukar skära upp dem och fylla med buffalo wing sauce (Ica har en fantastisk för 30kr/butelj) och ost, köra i ugnen tills det blir som en kall sune!Det finns sjukt goda Somun-bröd i det nybakade sortimentet numera. 12,90
![]()
Deras valnötsbröd är ju sen tidigare men det är också svingott.
Mvh, en breadoholic
Den ser identisk ut som andras, känns bra i vikt osv. 1-2cm för bred för att passa i min pampas-grill :/Var på Lidl imorse och såg att de har pizzasten för 99:-
Någon som har erfarenhet av denna?
Bra att du tipsar!Nu finns cykelställ på Lidl Kista! Vet inte om jag missat någon tråd om detta men nu vet ni också! Crivit bike work bench 399kr
Kompakt första hjälpen-set, perfekt för cykling:
Första hjälpen-set - Lidl Sverige
Första hjälpen-set - Idealisk att ta med sig vid cykling, vandring, på resan och andra aktiviteter Innehåller viktiga redskap förwww.lidl.se
Samma här.Strålande! Efter en otrevlig olycka i somras rekommenderar jag alla som håller på med sånt här att gå en kurs i vildmarks-förstahjälpen! :)
tack för tips!Finns ett tiotal av cykelhållarna på lidl gränby i uppsala och några i boländerna. Ifjol reade de dem efter ett tag. Verkar inte hända igen
Grym första året, trasig andra året..Hur är deras flexvattenslang?
Tyckte jag såg en hög med Sup-brädor i fruängen senast jag var där. Kanske förra årets?såg att nästa vecka kommer årets skörd av sup-brädor, inklusive en "race-sup". Dags för svart-vitt supcup kanske? :)
Både Mistral och F2 är ju gamla gedigna märken inom Windsurfing, om de inte är på dekis kan det ju vara att man får lite mer bang for the back än resterande noname-brädor i samma prissegment. 500 kr för en elpump som går upp till 20psi är bra på pappret med.såg att nästa vecka kommer årets skörd av sup-brädor, inklusive en "race-sup". Dags för svart-vitt supcup kanske? :)