Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser ju fint ut, men kom ihåg att ordna tillstånd av markägaren innan du använder det!Var där idag och observerade att de hade cykelbyxor kvar, men slog till på en grensåg!
Visa bilaga 440497
Blir ju perfekta stigvårdskitet tillsammans med lill-yxan jag köpte på Jula i veckan :)
Visa bilaga 440496
och inled mig icke i frestelseNästa vecka på Lidl, 19-25:e oktoberVisa bilaga 447467
Någon som har erfarenhet/åsikter kring om borrskruvdragare från Parkside verkar vara något att ha för 499 kr?
Någon som har erfarenhet/åsikter kring om borrskruvdragare från Parkside verkar vara något att ha för 499 kr?
Bänkslipmaskinen var jag sugen på, hur verkar den, bara plast eller verkar den vara välbyggd? Borrmaskinen, är det riktiga växlar på den, eller som på andra billiga maskiner med remskivor man får flytta remmen på för att byta växel?Det blev dyrt att gå in på Lidl och handla med frugan idag
Men vilka prylar! De känns helt ok för priset måste jag säga. Just bänkborrmaskinen är ju helgrym, lyse, laser, inbyggt "skruvstäd", två växlar också elektronisk varvtalssstyrning på det!
Visa bilaga 449609
Känslan är väl ganska ok, känns som Julas Meec eller liknande. Dvs, funkar utmärkt om man använder det sporadiskt och är lite varsam när man justerar alla reglage, det tål inte att vara för bufflig när man håller på. Men så är det ju på typ allting i den här prisklassen så det är inget konstigt med det.Bänkslipmaskinen var jag sugen på, hur verkar den, bara plast eller verkar den vara välbyggd? Borrmaskinen, är det riktiga växlar på den, eller som på andra billiga maskiner med remskivor man får flytta remmen på för att byta växel?
Borrmaskinen hittade jag inte i deras reklamblad, är den från någon tidigare kampanj?Känslan är väl ganska ok, känns som Julas Meec eller liknande. Dvs, funkar utmärkt om man använder det sporadiskt och är lite varsam när man justerar alla reglage, det tål inte att vara för bufflig när man håller på. Men så är det ju på typ allting i den här prisklassen så det är inget konstigt med det.
Slipmaskinen är inte mycket plast på faktiskt, det är bara visiret och de röda justerskruvarna som är plast. Resten är metall. Gjutet/pressad plåt.
Borrmaskinen har riktig växel. Varvtalsstyrningen verkar bra (dvs, det verkar vara sofistikerad elektronisk styrning). Jag kände på den här Bosch för någon vecka sedan som verkar vara typ samma maskin fast det står Bosch på den (och har en ratt som höj/sänk!). Inte kändes den så värst mycket bättre tyckte jag.
Lasern pekade lite fel men det var bara att lossa borrpelaren från stativet och vrida tills den blev rätt och sedan skruva fast borrbelaren igen. Manuell kalibrering!![]()
Det vet jag inte, har inte kollat reklamblad. Men det är nog så då. Det kan ju ibland vara så att det legat kvar några prylar på lagret och sedan passar de på när det är samma kategori grejjer att sälja lite gammal skåpmat. Men på Lidl Angered finns det en kvar nu iaf! :)Borrmaskinen hittade jag inte i deras reklamblad, är den från någon tidigare kampanj?
Borrmaskinen hittade jag inte i deras reklamblad, är den från någon tidigare kampanj?
Vad tycker då du, och familjen, om färganpassade krympslangarDen här satsen med krympslang. Vet inte riktigt vad jag skall ha den till men inbillar mig att jag snyggt och proffsigt täcker skarvar och anslutningar på alla möjliga ställen, och en enhällig familj säger åhh pappa va fint
Varför inte handla färgade slangar från Sverige istället?Vad tycker då du, och familjen, om färganpassade krympslangar
![]()
5,39 USD här: https://www.banggood.com/Soloop-328...e-p-969574.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
Men då skickas de från Kina med allt det medför....
www.erlandsonsbrygga.se
Om det inte finns i Solna för att det Lidl suger get så finns det andra butiker med bättre utbud, typ Spånga att leta på.Ska till Stockholm (Solna) över helgen, nån som vet om det finns någon av förra veckans bandslipmaskin kvar på någon Lidl?
Slut i Lund redan 08:10 idag så det lär inte vara många kvar ute i butikerna så här pass sent.Rykten gör gällande att det finns en marknad för Lidl-sneakers! PASSA PÅ OCH INVESTERA!
Det fanns rätt många kvar ute på Burlöv C, str 37-40Slut i Lund redan 08:10 idag så det lär inte vara många kvar ute i butikerna så här pass sent.
Varför?Det fanns rätt många kvar ute på Burlöv C, str 37-40![]()
Slut i Lund redan 08:10 idag så det lär inte vara många kvar ute i butikerna så här pass sent.
Nån mupp i Västerås har lagt upp 8 par, 1500kr st...Varför?
Jag blir helt jävla matt
![]()
lidl | Köp & sälj på Tradera
Köp och sälj bland auktioner och till fast pris på Tradera.com. Unika saker till bra priser.www.tradera.com
Nån mupp i Västerås har lagt upp 8 par, 1500kr st...
Men läser man det här förstår man ju att lycksökare flockas..
![]()
Nu kommer årets mest virala sneakers till Sverige: Lidl firar butik 200 med sneakersuccé | Lidl Sverige
Just nu firar Lidl att man öppnar sin 200e butik i Sverige. För att högtidlighålla jubileet kommer den internationella succén - Lidls egen sneaker, att säljas i en mycket limiterad upplaga. Försäljningen pågår under två dagar, den 19 och 20 november, i Lidls 200 butiker. Skorna kommer kosta 149...via.tt.se
True såg att dom såöde cyklar med och trots många inlägg om "budgetcyklar" så har jag inte 15tkr att lägga på en cykel så decathlon egna "stig"cykel för 5600kr verkade jävligt vettig i min mening.Varför hyllar man lidel och sågar decatlon..?
Jag har handlat från båda men lidel suger jämfört decathlon...
Mindre prestigebundna fora hyller i stort Decathlons cyklar i kategorierna ”most bang for the bucks”.
True såg att dom såöde cyklar med och trots många inlägg om "budgetcyklar" så har jag inte 15tkr att lägga på en cykel så decathlon egna "stig"cykel för 5600kr verkade jävligt vettig i min mening.
Jag tror att många har blivit blinda av marknadföring där man har en cykel som är lång över sin förmåga eller det engagemang man kan lägga på cykling. Men så är det med alla sporter och hobbys ✌