Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En liten skvätt ungefär. ?Hur mycket såpa har ni i förhållande till vatten när ni gör rent kedjan?
Löser grönsåpa upp olja och fett också? Trodde den var mer som ett alkalisk avfettningsmedel.+1 Grönsåpa – funkar bättre än muc-off
Löser grönsåpa upp olja och fett också? Trodde den var mer som ett alkalisk avfettningsmedel.
Jag sprutar direkt från flaskan på kedja och kassett. Sköljer med vatten. Ska jag köra genom kedjetvätt späder jag grönsåpan lite först. Oljan bara rinner av.Hur mycket såpa har ni i förhållande till vatten när ni gör rent kedjan?
Jag sprutar direkt från flaskan på kedja och kassett. Sköljer med vatten. Ska jag köra genom kedjetvätt späder jag grönsåpan lite först. Oljan bara rinner av.
Det är bara att testa.
Åh fan det va nytt för mig. Använder park tools kedjetvätt. Ska testa med grönsåpan jag har här hemma! Och ja jag smörjer kedjan med olja.Såpa är bra på att lösa olja. Den lämnar kvar en tunn fet yta. Ska du smörja med olja så spelar den nog ingen rol
Härlig! Visst är det otroligt!Då har jag testat att rengöra kedjan med grönsåpa och det funkade minst lika bra som muc-off avfettning! Tack ni som tipsa :). Jag körde grönsåpan först, spolade av med vatten och sen körde jag med muc-off. Det är som ni ser så är det lite grumligt efter sista tvätten med muc-off men det är ingen smuts i så jag gissar på att det är grumligt pga grönsåpan?
Visa bilaga 622794