Tips på mtb till någons fru
Hej! En normalstor (liten) kvinna i min närhet behöver en cykel för användning i skogen. Hennes knä håller inte för löpning, men hon har märkt att det här med cykel på stig funkar och att det är bra träning. Hon har lånat en gammal 26” Nishiki som har hängt med än så länge, men nu vill hon investera i nåt vettigt. Hon gillar inte rötter särskilt mycket, utan föredrar flow. Cykeln kommer användas för träning på ganska platta stigar och på grus.
Jag tycker att det är svårt att tipsa om nåt eftersom XC-cyklarna fortfarande har en brant HA och trailcyklarna har fått så väldigt slack vinkel.
Jag har föreslagit MB31, Cube Stereo 120 pro och senast Cube Access WS C62 pro, men hon verkar inte nappa. Tips mottages tacksamt. Trek och Scott tycker jag verkar vara otroligt högt prissatta med tanke på vilka komponenter man får med.
Budgeten tillåter priser upp till 20.000.
Jag tycker att det är svårt att tipsa om nåt eftersom XC-cyklarna fortfarande har en brant HA och trailcyklarna har fått så väldigt slack vinkel.
Jag har föreslagit MB31, Cube Stereo 120 pro och senast Cube Access WS C62 pro, men hon verkar inte nappa. Tips mottages tacksamt. Trek och Scott tycker jag verkar vara otroligt högt prissatta med tanke på vilka komponenter man får med.
Budgeten tillåter priser upp till 20.000.