[Tisdagsrajd] - Hellas - 8/7

Aron har lovat att shuttla alla i en
image.jpg
sägs det.

Yepp, fast bara dem som klätt ut sig till Ewocs.

E: Dem inte de. Jag är en sån sopa.

Senast ändrad:
Ja, efter tidig födelsedags(nej, inte idag och inte helt jag)relaterad middag på finställe kanske man skulle släpa sig hem, sätta på lite Stunt Rock, hoppa på ett ben och klappa händerna så högt man kan resten av kvällen.

Eller så tar man sig iväg på tisdagsrajd. Det kan också vara trevligt.

Fin tur med långsamma gruppen, som var lite vilse idag, utan någon tydlig ledare som visade vägen. Jag ger mig inte på att beskriva turen men vi missade någon sväng längs gula vid sjön iaf. Delvis förvirring pga. solsting och överhettning kanske, då Hellas är tropiskt ikväll.

Undertecknad fick punka och hade glömt både däckjärn och slang hemma, skamligt. Tack för slangen, du som jag alltid glömmer namnet på, som cyklar vit Merida 29er.

Jag tappade bort dig på 26" Stumpjumper som jag tjabbade med på parkeringen. Gissar att du hamnade i en snabbare grupp. :)

Underbart rolig tisdagsrajd.

qma skrev:
-------------------------------------------------------
> Undertecknad fick punka och hade glömt både
> däckjärn och slang hemma, skamligt. Tack för
> slangen, du som jag alltid glömmer namnet på,
> som cyklar vit Merida 29er.

Varsågod qma!

Det blev en skön "lagom" rajd i denna värme trots att vi vart vilse där ett tag. Ser redan nu fram emot nästa tisdag, typiskt att det ska vara så långt till dess bara.. Får ge mig ut i helgen för att stilla cykelabstinensen

Ja, det var en fin tur i den gruppen även om det blev en del vandring med cyklarna ibland...

Trevliga öl på GBG oxå med lite snack om kommunernas inställning till cykling bl a. (Mitt favoritämne!)

Tack för en fin kväll ni från Bromma/Trosa, Camilla, Jonas mfl! Intressant inslag med en stötdämpare med dataproblem ; ) Kul att få visa upp Nackareservatet från sin allra bästa sida för utsocknes folk. Blodiga knän hör sommaren till.

Både dödsbranter och huckning till platt. Kvällen hade allt!

Tyvärr blev aldrig bildbevisen bättre.

Bilagor

• bild (42).JPG
    bild (42).JPG
    167.9 KB · Besök: 14
Tack själv.

Lillklingans återupprättelse är nog mitt kall i livet. Man borde starta ett tufft gäng, typ Granny Ring Gangsters eller något...

jofahjalm skrev:
> Tack själv.
>
> Lillklingans återupprättelse är nog mitt kall i
> livet. Man borde starta ett tufft gäng, typ
> Granny Ring Gangsters eller något...

+1 Ja e på! GRG, låter bekant, som modellen på ett raketgevär el dyl.
Kommer GRG att beblanda sig med övriga Tisdagsrajdare eller Trenduroister, eller ska vi proklamera en egen tävlingsform precis som SingelSpeedarna?
// Larsa

jofahjalm skrev:
> Tack själv.
>
> Lillklingans återupprättelse är nog mitt kall i
> livet. Man borde starta ett tufft gäng, typ
> Granny Ring Gangsters eller något...

Haha, GRG FTW!

Tja! Det gick om intet, men vi tänkte köra en normalrunda på kvällen runt kl 18. Du har inte lust att hänga på en sväng till solsidan nu kl 13?

Tillbaka
Topp