Tönt...

Tönt...
Tönt...
Bengt-re sa:
ooms sa:
Salabaladala sa:
Köp nytt för fan. Kostar femtilapp på K&S om du känner att du behöver snåla lite.
Då är det väl inte nytt?

Nä, men många av oss har bättre begagnade stammar i olika längder i förrådet. De duger ofta gott.
Jo, det var mer en kommentar till "Köp nytt för f-n"...
F.ö. tycker jag det har kryllat av stammar på K&S på sistone, även i Sthlms-trakten.

Tönt...
staine sa:
Oj, vilka erbjudanden. Min stam verkar vara 120 mm. Jomper, jag ska åka båt från Nynäs på onsdag, (ej tandläkarbåt), kan jag komma förbi och köpa en styrstam av dig då? Så snuvar vi cykloteket...

Just på onsdag kväll är jag kvar i stan på kvällen men sånt går ju att lösa ändå.

Tönt...
Nu har det löst sig. Men inte på K&S, nä där påstås det ju att det kryllar av bedragare. Men ett stiligt cx-proffs löste ändå problemet nyss, han langade vant fram en 120 mm Deda som såg sprillans ut. Perfekt passform dessutom. Så det blev en liten fin affär på en icke namngiven bakgata i södra förorterna. Alla nöjda och glada. Tack för hjälpen bonbon och alla andras glada tillrop i frågan!
:)

Tönt...
staine sa:
Nu har det löst sig. Men inte på K&S, nä där påstås det ju att det kryllar av bedragare. Men ett stiligt cx-proffs löste ändå problemet nyss, han langade vant fram en 120 mm Deda som såg sprillans ut. Perfekt passform dessutom. Så det blev en liten fin affär på en icke namngiven bakgata i södra förorterna. Alla nöjda och glada. Tack för hjälpen bonbon och alla andras glada tillrop i frågan!
:)

Den enda som är ledsen är din tandläkare! ?

Tillbaka
Topp