Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Härligt , då är saken gjord :D har kollat på den här hojjen och den ser mycket lovande ut :) tack för svaret !Funkar alla tiders, körde 5 mil asfalt med min för ett par veckor sen.
Man sätter ju inga KOM men det rullar på fint i 20-25km/h
ja det är väl mest för att transportera sig runt :) sen händer det nog ofta att jag blir uttråkad på kvällarna och då är det även skönt att bara cykla runt lite nere på staden liksom. cyklade i princip hela tiden men då hade jag bara en trek x caliber 9 :PSjälvklart går det bra. Man är inte snabbast men skall man bara transportera sig går det bra. Jag och min son har var sin enduro och vi sticker ofta ut och bara cyklar med dem för att det går. (Vi har mer lämpade hojar för att förflytta sig snabbt i stadsmiljö men vi har oftast roligare med brötcyklarna.)
något jag fått en uppfattning om bara ! men har väl helt fel , eftersom jag cyklar i princip varje dag så hade det varit najs med en "all-round" som klarar både upp och ner och trixiga stigar och so whatever ! pallar inte ha 2 cycklar helst tänker jag :P dyngrak i benen för en erfaren eller en nybörjare ? cyklar och springer och styrketränar som en gris :DVad menar du med "men antar detta är en väldigt all-round anpassad hoj"?
Top fuel är inte bra på asfalt om man jämför med en emonda, men bättre än en slash eller remedy.
Men den mesta cyklingen sitter i benen, och cykla två km i centrum gör de flesta dygnraka på en damtralla
För allmän stig-tjänstgöring är topfuel creme de la creme. Det är en jättebra cykel för svenska stigar.något jag fått en uppfattning om bara ! men har väl helt fel , eftersom jag cyklar i princip varje dag så hade det varit najs med en "all-round" som klarar både upp och ner och trixiga stigar och so whatever ! pallar inte ha 2 cycklar helst tänker jag :P dyngrak i benen för en erfaren eller en nybörjare ? cyklar och springer och styrketränar som en gris :D
vad tror du mellan supercaliber modellerna eller en topfuel isf :P ? nevermind haha ! sitter och letar efter fler alternativ ! men de här var helt fel ...För allmän stig-tjänstgöring är topfuel creme de la creme. Det är en jättebra cykel för svenska stigar.
Kan ha blivit en språkförbistring, vad jag menade var att det du beskrev som: ett par km i stan, var att det gör vilken Janne som helst stupfull(=dyngrak)
hittade även Fuel EX 9.8 GX, Gen 5 .. jisses den verkar vara helsjuk :D