Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Loftberg sa:O. M. G!
10 låter som en funkis tid för mig.
Gillei sa:Kul tråd!
Bifogar en bild från dagens eftermiddagspass bland rötter och ännu mera rötter
JojjeM sa:Ser bekant ut Gillei :)
Tvättade du cykeln innan du fotade?
...
Mårten sa:JojjeM har jag inte cyklat med sedan 2006-2007 tror jag.
JojjeM sa:Ser bekant ut Gillei :)
Tvättade du cykeln innan du fotade?
....
WSB sa:Är Nåsten fortfarande lutbar*? Eller är det lite som att gå på lyxspa med lerinpackning?
Edit: Råkade först skriva cykelbar.. Menar ju självklart att jag bara tänkte luta cykel efter jobbet idag.
Bra där. Viktigt är bara förnamnet!WSB sa:lutbar*
WSB sa:Det var lutbart i Nåsten! Fuktigt men inte blött.
Var i backen två gånger, varav den sista gången så lyckades jag slita upp min jackas dragkedja. Så fick åka runt med uppknäppt jacka, det var kallt, men jag kände mig badass när den fladdrade i fartvinden*
Tänkte försöka ta mig ut imorgon med, min kondition är usel så behöver röra mig mer... Trots att jag har bott här sedan 2012 så lyckas jag inte vänja mig vid att det är platt.
Erik O sa:WSB sa:Det var lutbart i Nåsten! Fuktigt men inte blött.
Var i backen två gånger, varav den sista gången så lyckades jag slita upp min jackas dragkedja. Så fick åka runt med uppknäppt jacka, det var kallt, men jag kände mig badass när den fladdrade i fartvinden*
Tänkte försöka ta mig ut imorgon med, min kondition är usel så behöver röra mig mer... Trots att jag har bott här sedan 2012 så lyckas jag inte vänja mig vid att det är platt.
Ja det är lite platt, har också lite svårt att vänja mig vid det. Man får försöka ta vara på de höjdmetrarna som ändå finns. Hittade nån stig senast som föll på rätt bra ner mot ängarna i Hågadalen. Det var kul.
WSB sa:Erik O sa:WSB sa:Det var lutbart i Nåsten! Fuktigt men inte blött.
Ja det är lite platt, har också lite svårt att vänja mig vid det. Man får försöka ta vara på de höjdmetrarna som ändå finns. Hittade nån stig senast som föll på rätt bra ner mot ängarna i Hågadalen. Det var kul.
Jo, det finns ett par trevliga stigar med lutning däromkring. De har dock en tendens till att bli väldigt leriga vid den här årstiden.. Så blir mest slip-n-slide!
WSB sa:Är det Predikstolen som är utsiktsplatsen?
Gillei sa:WSB sa:Är det Predikstolen som är utsiktsplatsen?
Nej, den har jag aldrig vågat mig nerför hehe...
Utkiksplatsen ligger på ulleråkeråsen! Tror de körde nåt lopp där tidigare i somras.
/G
s sa:Bra fart där!
Shrue sa:s sa:Bra fart där!
Njaaeee, jag tycker han har tappat.
Detta är bra fart
AWi sa:Hallå,
Det går fort på söndagar, hjälmen är kvar men kroppsskyddet är borta.
/A
Plockade lite i garaget idag och hittade:
- Giro Remedy FF Carbon hjälm, size L (59-63)
- 661kroppsskydd (integrerat med ryggplatta etc), size XL
Använt 1ggr totalt (båda) ...
Skänkes gärna till ngn i Uppsala som kan tänkas använda dem. Min DH/hela berget karriär var mkt kort ...
Hämtas i Bergsbrunna
Loftberg sa:Ohoy, låter ju som storlekar som skulle passa mig. Och då huserar jag ändå i Bergsbrunna dessutom. Jag skulle inte påstå att min karriär inom DH ens har börjat, men någon gång ska jag besöka Järvsö.
Däremot får skänkes-temat mig att känna mig lite skamsen. Jag föredrar att åtminstone kunna få bjuda på öl för dylika tjänster.
AWi sa:Hjälmen är kvar!
Loftberg sa:Ohoy, låter ju som storlekar som skulle passa mig. Och då huserar jag ändå i Bergsbrunna dessutom. Jag skulle inte påstå att min karriär inom DH ens har börjat, men någon gång ska jag besöka Järvsö.
Däremot får skänkes-temat mig att känna mig lite skamsen. Jag föredrar att åtminstone kunna få bjuda på öl för dylika tjänster.