Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ja, jag fick ta till all min charm för att locka ut Håkan ur bilen. När vi väl kom iväg ville han prompt slå läger i fläktanstugan och det tog mig fem minuter att få ut honom där ifrån! Hade jag inte lyckats släpa ut honom hade han nog suttit kvar där än.
Igår vid 17-tiden packade jag och Lasse ner våra racers i varsin låda efter genomförd Vätternrunda!
Nu är man tillbaka till den riktiga cyklingen och har nog cyklat mer mil i år än mina andra 3 år tillsammans så jag kommer bli en surgubbe om jag inte kan förbättra mina tider lite på alla dessa tt-banor :-)
Conan arkivarien skrev:
-------------------------------------------------------
> Årets comeback!
>
> Nu väntat jag bara på att S ska få slut på
> bortförklaringar.
> /Conan
Jag vet faktiskt inte. Det var bara ett namn som poppade upp i huvudet när jag såg att AWI var tillbaka. Men det kan lika gärna vara någon från torsdagsparkbänksdrickning i Uppsala på http://wwww.happykir.org .
Conan
HEEJJJJJ!!! Kan tänka mig att cykla lite riktig cykling i skogen nån dag!! Om man fortfarande är välkommen efter att ha cyklat i såna där skit häftiga cykelbyxor med hängslen hela våren....?! Annars så får man väll smyga ut själv efter läggdags, så att ingen ser:) / lasse
Antingen så har alla flytt stan över midsommar eller så tog de ut sig igår och behöver vila idag. Vila behövde min cykel också, jag var dock givetvis pigg ...
Alla vet ju att Uppsala trakten är känd för sin kuperade natur, det kan ju inte komma som någon överraskning att det är branta backar runt Lunsentorpet?
Conan arkivarien skrev:
> Fan nu verkar det som inte det ska regna! Har
> någon en bra bortförklaring att låna ut?
>
> Conan
Har du nån plan B om det skiter sig med bortförklaringarna?
JojjeM skrev:
> Conan arkivarien skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Fan nu verkar det som inte det ska regna! Har
> > någon en bra bortförklaring att låna ut?
> >
> > Conan
>
> Har du nån plan B om det skiter sig med
> bortförklaringarna?
>
> EDIT: typ som att cykla alltså...
>
> /johan
Jag har cyklat idag! I Gozzis där jag slog mina tider på Gozzis TT och Killer Hill. Långt ifrån toppstriden dock…
På vägen hem hittade jag en skitläskig dirtbana som jag rullade runt lite på men vågade absolut inte hoppa något!
Om någon annan har den böjningen bifogar jag en karta. Den ligger där jag cyklat i krullidutter bredvid cykelvägen i Lövstalöt.
dnleriksson skrev:
> Jojje, Ellinor Blomgren skrev på Knivsta CK:s
> facebooksida att hon tappat ett par.
Aha, jag kollar där. Tack för tipset. Och fräsigt med dirtcykling ;)
Jättefräsigt… skitläskigt med hopp jue! Någon hade byggt en typ 30 cm högt hopp med kanske 3 m till landningen som också skottats upp lite längst bort i Gozzis. Lång nerförsbacke som ansats så jag tänkte att det testar vi. Synd bara att hoppet var jättemjukt och jag plöjde typ genom halva och landade på framhjulet precis innan knölen som skulle föreställa landningen… Skapligt bottnad gaffel när jag till min förvåning rullade över landningen utan en fläsk-otb!
Om ni såg hur litet hoppet är skulle jag skämmas över hur rädd jag är för hopp…
-XIII- skrev:
> Tappade ett par glasögon på södra vändan...men
> det var förra säsongen. Kunde dock inte hitta
> dom då, billiga saker inge att gråta mjölk
> över.