Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bortförklaringarna följer ditt åldrande,fintHade faktiskt funderingar på att delta, men blev uppe halva natten på tonåringsberedskap. Orkade inte upp i tid
/J
Det var kul
Jag lovar
Faktiskt
Mig själv. Det gick nästan. Nu lever jag i förnekelseVem försöker du övertyga? Egentligen?
Eh, ursäkta?(utan öl o bullbak)
Helgen klarnade lite.
Söndag kl 10 nånstans?
(Men jag är flexibel)
/J
Låter braHelgen klarnade lite.
Söndag kl 10 nånstans?
(Men jag är flexibel)
/J
Helgen klarnade lite.
Söndag kl 10 nånstans?
(Men jag är flexibel)
/J
Plantskolan eller Kung Björns hög är ju lågoddsare. Båda funkar för min del. Eller nåt helt annat om det finns ideer eller önskemålÅterkom gärna med "nånstans", kanske har en lucka då![]()
Återkom gärna med "nånstans", kanske har en lucka då![]()
Livet gjorde sig påmint (med bebis och sambo) så får hoppa morgondagen.Återkom gärna med "nånstans", kanske har en lucka då![]()
Synd, men så kan det ju gå.Livet gjorde sig påmint (med bebis och sambo) så får hoppa morgondagen.
Men var ute en sväng idag, lunsen är väldigt fint nu.
Kanske en klassisk onsdagscykling med utgång från Finn Malmgren vore något?
Ja!Hörde jag onsdagscykling?
/J
Jajäklar, vilket life hack!Jag åt två Snickers idag. Kändes precis som en Onsdagscykling. Tungt
Jaha, då blir jag tvungen att pressa i mig ett par kanelbullar och en lättöl idag.Äsch. Inser att jag förträngt nån sorts trevlighetsgrej på jobbet imorrn så ingen onsdagscykling för mig. Däremot kan jag tänka mig torsdag, men folk är kanske upptagna med student mm. mm.
/Johan
Det var väl nästa vecka ni menade?Äsch. Inser att jag förträngt nån sorts trevlighetsgrej på jobbet imorrn så ingen onsdagscykling för mig. Däremot kan jag tänka mig torsdag, men folk är kanske upptagna med student mm. mm.
/Johan
Det var väl nästa årtionde ni menade?
Lycka till!Exakt!
Fast jag tänkte nog som sagt cykla försöka en sväng imorrnon (5 juni 2025, ca 19).
/J
Får starta en ny då, ”Torsdagsöl i Uppsala - Klass 3”Vafals! Jag har ju precis döpt om tråden

Jobbe?
Nä, utflykt är roligare.
Visa bilaga 783464
Visa bilaga 783465
Visa bilaga 783462Visa bilaga 783461
Visa bilaga 783463
Blev lite rörd när jag upptäckte att jag fått en slinga uppkallad efter mig...
Merparten av sträckningarna var väldigt fina och roliga att swisha fram på. En och annan kurva saknar dock dosering vilket i sig inte är något problem men när man blivit bortskämd med att knappt behöva styra så sätter man hjärtat i halsgropen när man plötsligt måste tänka själv