Tour de France 2021
No G for you :-(
Axeln ur led men han verkar vara på benen igen. Ser värre ut för Gesink som tvingats bryta, stort tapp för Jumbo.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
No G for you :-(
Tidningarna i Sverige är inte jättebra att skriva om Touren eller jag som är blind?
om det bara vore så väl :'(Dubbla krascher, undra om de kommer neutralisera sträckan nu?
Dubbla krascher, undra om de kommer neutralisera sträckan nu?
Ja, inte första året som det är så här va. Tråkigt för alla, cyklister och publik. Frågan är om Sagan var helt oskyldig.Jag tycker, återigen, att ASO ska ta en allvarlig funderare på bansträckningarna första veckan...
Bättre än på länge faktiskt men som vanligt inget om det sportsliga?Tidningarna i Sverige är inte jättebra att skriva om Touren eller jag som är blind?
läste i DN i helgen där Quintana och Froome nämdes som potentiella vinnare. De kanske trots allt har bra koll på touren, men dålig koll på vilket år det är.Tidningarna i Sverige är inte jättebra att skriva om Touren eller jag som är blind?
Ja, inte första året som det är så här va. Tråkigt för alla, cyklister och publik. Frågan är om Sagan var helt oskyldig.
Japp, på Merliers hjul.Såg ut som Caleb gick på hjul tyckte jag.
Jag vet ett ställe nära Redbergsplatsen där jag fått både god mat och dryck och sett cykel på tv men det är nog inte allmänt öppetDet har jag svårt att tro. Men de etablissemang som vistar sport öht är Paddington på St. Pauligatan och en sunkpub/pizzeria på Norra Gubberogatan. Du får nog fråga om de har Eurosport.
Någon pub/bar öht. i Göteborg som sänder TdF?Det har jag svårt att tro. Men de etablissemang som vistar sport öht är Paddington på St. Pauligatan och en sunkpub/pizzeria på Norra Gubberogatan. Du får nog fråga om de har Eurosport.
| Alaphilippe | −31 |
| Carapaz | −8 |
| Kelderman | −1 |
| Pogačar | 0 |
| Mas | +1 |
| Quintana | +1 |
| Gaudu | +13 |
| Lutsenko | +13 |
| Urán | +13 |
| Nibali | +16 |
| Fuglsang | +16 |
| Thomas | +28 |
| Roglič | +56 |
| Hamilton | +1:03 |
| Asgreen | +1:04 |
| Vingegaard | +1:08 |
| Bilbao | +1:08 |
| Buchmann | +1:54 |
| Martin | +1:54 |
| Porte | +2:55 |
| López | +3:04 |
Jag hittade ingen. ?Någon pub/bar öht. i Göteborg som sänder TdF?
Jag var där de hade problem med sin Discovery+ server.Olearys brukar sända cykel.
Ringde nyss olearys vid Järntorget. De sänder om det inte pågår en fotbollsmatch samtidigt.Jag var där de hade problem med sin Discovery+ server.
Radiosporten är inte mycket bättre. Jag körde bil igår eftermiddag, och de rapporterade faktiskt läget i touren lite då och då, bl.a. hur långt efter ”totalledaren i gula tröjan” var täten på etappen, och man kunde dra slutsatsen att klungan var på väg att hämta in utbrytningen. När det var gjort kommer så ”allt tyder på att det blir en klungspurt”… Ridå, noll koll på att etappen avslutades uppför Mur de Bretagne…Tidningarna i Sverige är inte jättebra att skriva om Touren eller jag som är blind?
Visst är Thomas kvar??Ewan ute. Thomas ute. Gesink ute. Haig ute. Roglic blåslagen. Någon mer i toppen? Tråkigt, det här kan "avgöra" touren.
Visst är Thomas kvar??
orten heter Mûr-de-Bretagne, backen heter ingenting mer än Côte du village de Mûr-de-Bretagne,Ridå, noll koll på att etappen avslutades uppför Mur de Bretagne…
www.instagram.com
BTW - någon som läst hur det gick för Jack Haig mer än hjärnskakning, nyckelbensbrott och DNF?
@jackhaig93 suffered a fractured left collarbone and concussion. He is conscious and okay and scans showed no head trauma. He will remain in hospital overnight for observation following the team and UCI protocols.
Skönt. Hörde/läste annat någonstans. Luften gick ur lite tillfälligt. Hoppas det blir tävling av det här. Ffa Roglic och Thomas måste hålla ihop nu närmsta dagarna.Ineos skrev att han skulle åka från sjukhuset till starten imorgon. Röntgen sa ok, bara ur led.
Kan bli kämpigt för dem imorgon på ITT sträckan om dem är redigt blåslagna/uppskrapade. Var inga små vurpor igår.Skönt. Hörde/läste annat någonstans. Luften gick ur lite tillfälligt. Hoppas det blir tävling av det här. Ffa Roglic och Thomas måste hålla ihop nu närmsta dagarna.
Haha! It's funny cuse its true!Jäkla tur att de inte är fotbollsspelare. de rullar runt lite i gräste och gråter för minsta lilla ( jaaaa bilden är från när han fick rött kort för att ha kramats lite)
Visa bilaga 498101
Ja, och de har inget att förlora på det. riktigt vek sport (i den meningen att man inte tar i tu med allt filmande och fuskande).Skillnaden är att de kan tjäna nåt på att ligga i gräset.