Luktapåblommorna
Aktiv medlem
Tour de France, 2023
Kopeckys attack höll. Snyggt!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
111:e plats, drygt 7 minuter efter KopeckyHur gick det för Rissveds? Såg henne långt fram i början, men mot slutet, innan klättringen, verkade hon saknas i klungan.
Julia Borgström bästa svenska, 2:55 efter. Vet nån vad som hände med Rissveds, tog hon bara slut eller var det nåt annat problem? Iofs är det väl första gången hon kör mot de riktigt stora nu, tidigare har det väl varit mindre tävlingar. Men så där långt efter borde hon inte vara.111:e plats, drygt 7 minuter efter Kopecky
Bra läge för kunna få gå i utbrytning..![]()
GCN breakaway fick just en intervju med Mads P. Rätt rolig ?Visa bilaga 640360
After touren med de en del danska direkt på TV2.
Sören verkar inte vara med hellerVisa bilaga 640361
Så alla utom Jonas och Chris på plats
Nä men Chris kom 30 sekunder efter den där bilden är tagen. De glömde Søren när de räknade upp cyklisterna.Sören verkar inte vara med heller
Tror att fler önskar Jasper med multipla frakturer fuckiskt![/QUOTETrist att Jasper inte vann säger jag då! Han var ju den överlägset bästa spurtaren i år, och hade varit kul om han fått fem och bli den blott andre att vinna på Champs två år i rad. Men fyra och gröna tröjan är förstås otroligt bra nog att ha klarat av.
Japp Det ligger i han planering i år…Och att Jasper inte fick den :)
Verkar som Vingen ska köra Vueltan.
Kan bara hålla med, oerhört vackert!Årets mest minnesvärda från upplagan: Mohorics intervju efter etappvinsten.
Väldigt intressant, tack för tips.Lysskignsvärt om man är intresserad av aerodynamik vs prestationer
Det jag ffa tog till mig var att JV hade 12 månader av i princip perfekt träning där TT-positionen och etappen prioriterades högt.
Kanske tråkigare än Pog men definitivt effektivare